Part(5)

3.3K 198 4
                                    

Next day~~

"​ေဖ​ေဖ ...သမီးဒီ​ေန႔ GB စက္​ရံုကိုသြားၾကည္​့ခ်င္​တယ္​"

"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ..သြားၾကည္​့​ေပါ့..သမီးသ​ေဘာပဲ..ဗဟုသုတလည္​းရတာ​ေပါ့.."

"ဟုတ္​ကဲ့..."

_________

GB စက္​ရံုကို baek တစ္​​ေယာက္​​ေရာက္​လာသည္​။

"Imm...စက္​ရံုက​ေတာ္​​ေတာ္​က်ယ္​တာ​ပဲ"

ထိုစဥ္​~~

"ဘာမ်ားကူညီ​ေပးရမလဲ"

​ေနာက္​မွအသံ​ေၾကာင္​့ baek လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​။

"Ah....Min Seok..."

"Baekhyun ...."

ႏွစ္​​ေယာက္​သားအံ့ဩမႈမ်ားျဖင္​့....

"Baek ကစက္​ရံုကိုလာၾကည္​့တာ​ေလ...ဗဟုသုတရ​ေအာင္​​ေပါ့..​ေဖ​ေဖ့ကုမၸဏီ မွာ အလုပ္​၀င္​​ေတာ့မွာဆို​ေတာ့..."

"Aww...အဲဒါ​ေကာင္​းပါတယ္​..ကိုယ္​က​ေလ့လာထားရတာ​ေပါ့..ဒါက​ေဖ​ေဖ့စက္​ရံု​ေလ...baek တို႔ ကုမၸဏီ နဲ႔လက္​တြဲလာတာႏွစ္​​ေပါင္​းမနည္​း​ေတာ့ဘူး...​ေနာက္​အပတ္​ထဲမွာစာခ်ဳပ္​ထပ္​ခ်ဳပ္​မယ္​​ေျပာတယ္​"

"Inn...အလုပ္​သမား​ေတြလည္​းအမ်ားႀကီးပဲ​ေနာ္​"

"ဟုတ္​တယ္​..သိပ္​မလုပ္​တတ္​​ေသးတဲ့အလုပ္​သင္​​ေလး​ေတြကို​ေတာ့အ​ေနာက္​ဘက္​မွာသင္​​ေပးတယ္​..ကြၽမ္​းက်င္​​ေနတဲ့လူ​ေတြကအ​ေ႐ွ႕ဘက္​မွာခ်ဳပ္​ရတယ္​"

"Aww...အစီအစဥ္​က​ေတာ့​ေကာင္​းသားပဲ"

"ဟုတ္​လား..​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ "

Baek နဲ႔ Min Seok က စက္​ရံုကိုလွည္​့ပတ္​ၾကည္​့႐ႈ​ေနရင္​း~~

"​ေနာက္​ဆိုရင္​ ကြၽန္​မတ္ို႔ကလက္​တြဲလုပ္​လုပ္​ရ​ေတာ့မွာ​ေနာ္​..အဆင္​​ေျပ​ေျပလုပ္​ၾက​တာ​ေပါ့.."

Baek က Min Seok ဆီသို႔ သူ႔လက္​ကိုလွမ္​း​ေပးလိုက္​သည္​။

"ဟုတ္​ကဲ့...အဲလိုလုပ္​ၾကတာ​ေပါ့.."

Min Seok ကလည္​း baek လက္​ကိုကိုင္​လိုက္​ၿပီး...
လက္​ဆြဲႏႈတ္​​ဆက္​ၿပီး..မဟာမိတ္​ဖြဲ႔လိုက္​တယ္​...

ထိုစဥ္​ ~

တီ တီ တီ

"ခဏ​ေလး​ေနာ္​.."

"ရပါတယ္​..."

"Hello...ဟုတ္​ကဲ့​ေဖ​ေဖ.. ဘာျဖစ္​လို႔လဲ.. aww...ဟုတ္​ကဲ့..အခုလာခဲ့ပါ့မယ္​.."

Baek ဖုန္​းခ်လိုက္​ၿပီး~~

"အားနာလိုက္​တာ.. .ကြၽန္​မအခု ကုမၸဏီ ကိုသြားရ​ေတာ့မယ္​"

"Aw...ရပါတယ္​..သြားပါ..."

"ဟုတ္​ကဲ့...​ေနာက္​မွ​ေတြ႔မယ္​​ေနာ္​..."

"ဟုတ္​ကဲ့.."

😊😊😊😊😊

Baek တစ္​​ေယာက္​ကစက္​ရံုထဲကထြက္​လာသည္​။

မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​မွ Chanyeol ကစက္​ရံုထဲ၀င္​လာသည္​ကိုႏွစ္​​ေယာက္​လံုးမျမင္​လိုက္​​ေပ~~

အ၀င္​အထြက္​က​ေတာ့ လြဲသြားၿပီ​ေပါ့....

Baek က Yeol ​ေဘးနား​ေလာက္​​ေရာက္​​ေတာ့....

တီ...တီ....တီ....

"Hello...ဟုတ္​ကဲ့..​ေဖ​ေဖ..."

Baek တစ္​​ေယာက္​ ဖုန္​း​ေျပာရင္​းနဲ႔ Yeol ​ေဘးနားကျဖတ္​သြားသည္​။

Yeol က ဖုန္​း​ေျပာ၍​သူ႔​ေဘးကထြက္​သြား​ေသာ Baek ကို နည္​းနည္​းလြန္​သြားမွ လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​။.. .

​ေက်ာျပင္​​ေလးကိုပဲျမင္​​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​...

ထို​ေကာင္​မ​ေလးက car parking ဘက္​ကိုဦးတည္​လ်က္​~~

Baek နဲ႔တူလိုက္​တာ...စိတ္​ထဲက​ေတာ့​ေတြးလိုက္​မိသည္​။

"ဒီအသံ..ၾကားဖူးသလိုပဲ..ဧကႏၱ.. မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး...သူကဒီမွာမွမဟုတ္​တာ..."

Yeol တစ္​​ေယာက္​​ေခါင္​း​ေလးခါကာ..စက္​ရံုထဲ၀င္​သြားသည္​။

Car parking ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့...

ကားကို lock လွမ္​းဖြင္​့လ်က္​ ကားဆီသို႔​ေလ်ွာက္​လာ​ေသာ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ဖုန္​း​ေျပာ​ေနတာ​ေတာ့ မျပတ္​​ေသး​ေပ...

"ဟုတ္​ကဲ့..​ေဖ​ေဖ ..စာရြက္​​ေတြယူၿပီးလာခဲ့ပါ့မယ္​..အခုစက္​ရံုကထြက္​လာပါၿပီ..ဟုတ္​ကဲ့..ဟုတ္​ကဲ့..အာ့ဆိုဒါပဲ​ေနာ္​..."

ဖုန္​းခ်ကာ..ကားထဲ၀င္​၍..ကားအျဖဴ​ေလးကို ကုမၸဏီ ဆီသို႔​ေမာင္​းထြက္​သြား​ေသာ America ျပန္​ Baekhyun~~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Chanbaek ​ေတာ့ထ္ိပ္​တိုက္​မ​ေတြ႔​ေသးဘူး..
ဒါ​ေပမယ္​့သူတို႔​ေတြ႔ဖို႔သိပ္​မလို​ေတာ့ပါဘူး...
အား​ေပး​ေနၾကတဲ့ Readers ​ေတြအားလံုးကို​ေက်းဇူးအထူးတင္​ပါ​ေၾကာင္​း~~😘😘

I Love You 💑(Completed)Where stories live. Discover now