Part(4)

3.4K 196 1
                                    

            ​ေဒါက္​   ​ေဒါက္​   ​ေဒါက္​

"ဟုတ္​ကဲ့...၀င္​လာခဲ့ပါ..."

"Hey...kai..."

Kim Kai က​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ျဖစ္​​ေနသည္​။

Kai က Baek ကို​ေခါင္​းအစ​ေျခအဆံုးၾကည္​့ၿပီး~~

"Hey..ဘာၾကည္​့​ေနတာလဲ"

"ဘယ္​သူလဲမသိဘူးဗ်..."

"Ah...Kai..."

"အားနာပါတယ္​...ဘယ္​သူလဲကြၽန္​​ေတာ္​တကယ္​မသိလို႔ပါ"

"Yarrr...kai...နင္​​ေျပာ​ေတာ့..သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​းကိုဘယ္​​ေတာ့မွမ​ေမ့ပါဘူးဆို..အခု​ေတာ့​ေမ့​ေနၿပီ​ေပါ့.."

"ဟင္​...ဧကႏၱ နင္​..baek လား.."

"Inn...ဟုတ္​တယ္​..အခုမွသိတာလား ....စိတ္​​ေတာင္​မ​ေကာင္​းဘူး..ငါ့ကိုနင္​မမွတ္​မိဘူး​ပဲ.."

"နင္​ကလည္​း...နင္​့ပံုစံကိုလည္​းၾကည္​့ဦး​ေလ ...​ေျပာင္​းလဲသြားလိုက္​တာ..ငါဘယ္​မွတ္​မိမလဲ..နင္​ကအရင္​လိုပံုစံမွမဟုတ္​​ေတာ့တာ..."

"ဟြန္​႔...Soo ​ေတာင္​ ငါ့ကိုျမင္​ျမင္​ခ်င္​းမွတ္​မိတယ္​..
နင္​ကက်ငါ့ကိုမမွတ္​မိဘူး.."

"မဟုတ္​ပါဘူး...မမွတ္​မိ​ေပမယ္​့နင္​ကို​ေတာ့သတိရ​ေနတာပါ..နင္​ျပန္​လာမွာကို​ေစာင္​့​ေနတာပါဟ..."

"ဟြန္​႔...ဒါကငါမို႔လို႔​ေပါ့...ဒီ​ေနရာမွာသာငါမဟုတ္​ဘဲ..Soo သာဆိုရင္​နင္​ကခ်က္​ခ်င္​းမွတ္​မိမွာမလား"

"ဒါ​ေပါ့ဟ...ခ်စ္​သူနဲ႔သူငယ္​ခ်င္​းက​ေတာ့ဘယ္​တူမလဲ😁"

"Ah...နင္​က​ေလ...​ေအးပါ.."

"ကဲကဲ..ငါတို႔စကားအ​ေကာင္​း​ေျပာရ​ေအာင္​.."

"Inn..."

"နင္​ America မွာအဆင္​​ေျပလား"

"ဒီလိုပါပဲ.."

"ငါတို႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြတစ္​ခါ​ေလာက္​ညစာတူတူစားရ​ေအာင္​..."

"Inn...​ေကာင္​းသားပဲ.."

😀😀😀😀😀😀

ည​ေန​ေရာက္​​ေသာ္​~~

ညစာစား​ေနၾက​ေသာ မိသားစုတစ္​စု~~

"သမီး...baek.."

"႐ွင္​...​ေဖ​ေဖ"

"​ေနာက္​​ေန႔က်ရင္​​ေဖ​ေဖတို႔ကုမၸဏီမွာလာလုပ္​ပါလား...သမီးလည္​း America မွာ designer ျဖစ္​​ေနၿပီပဲ..."

"ဟင္​...မသိ​ေသးပါဘူး.."

"၀င္​လုပ္​ပါသမီးရယ္​...သမီးလုပ္​ႏိုင္​မွာပါ..H2 company နဲ႔စာခ်ဳုပ္​ခ်ဳပ္​မယ္​..ၿပီး​ေတာ့ GB အထည္​ခ်ဳပ္​စက္​ရံုနဲ႔ပူး​ေပါင္​းမယ္​..သမီး၀င္​လုပ္​မယ္​ဆိုရင္​အဲတာ၀န္​ကိုသမီးကို​ေပးခ်င္​တယ္​..ျဖစ္​ပါ့မလား.."

"ဟင္​...​ေဖ​ေဖ..ဒါကစာခ်ဳပ္​​ေနာ္​..ျဖစ္​ႏိုင္​ပါ့မလား..တာ၀န္​ႀကီးတယ္​"

"သမီးလုပ္​မယ္​ဆိုရင္​ H2 company နဲ႔စာခ်ဳပ္​က္ိုပဲ ​ေအာင္​ျမင္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပးပါ..GB စက္​ရံုနဲ႔က ကုမၸဏီ နဲ႔နီးတယ္​..​ေဖ​ေဖတို႔ပူး​ေပါင္​းဖို႔​ေဖ​ေဖၾကည္​့လုပ္​လိုက္​မယ္​..."

"ဟုတ္​ကဲ့...စမ္​းလုပ္​ၾကည္​့ပါ့မယ္​"

"​ေကာင္​းၿပီ..လုပ္​ၾကည္​့ပါ"

"ဟုတ္​ကဲ့​ေဖ​ေဖ..​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ "

"​ေအး..ႀကိဳးစားၾကည္​့ပါ...​ေဖ​ေဖ့သမီးကို​ေဖ​ေဖယံုတယ္​.."

"ဟုတ္​ကဲ့..​ေဖ​ေဖ.."

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ကဲ...အပိုင္​းသစ္​​ေလး up ​ေပးလိုက္​ၿပီ...
ဒီရက္​ပိုင္​း ph ​ေလးကျပသနာျဖစ္​​ေနလို႔ up တာ​ေနာက္​က်သြားတာ meyannae ပါ...😊

I Love You 💑(Completed)Where stories live. Discover now