Part(13)

2.8K 171 3
                                    

            ကလပ္    ကလပ္     ကလပ္

အစည္းအေဝးခမ္းမႀကီးထဲ လက္ခုပ္သံေတြဆူညံသြားသည္။

Yeol နဲ႔ Baek လက္မွတ္ထိုးကာလက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္။

"Company ႏွစ္ခုပူးေပါင္းခြင့္ရလို႔ဝမ္းသာပါတယ္..."

"ကြၽန္မလည္းထပ္တူဝမ္းသာပါတယ္.."

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "

"ဟုတ္ကဲ့".

"ဒီက ဒါ႐ိုက္တာအဖြဲ႔ေတြကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္"

"ဟုတ္ပါတယ္...စာခ်ဳပ္ၿပီးဆံုးသြားတာ ဒါ႐ိုက္တာ ေတြရဲ႕ေက်းဇူးလည္းပါပါတယ္"

"အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္.."

Yeol နဲ႔ Baek က 90° bow ျဖင္းႏႈတ္ဆက္ကာ အစည္းအေဝးႀကီးနဲ႔ Company ႏွစ္ခုပူးေပါင္းတာ ေအာင္ျမင္စြာၿပီးဆံုးသြားတယ္....

😊😊😊😊😊

Coffee ဆိုင္တစ္ဆိုင္တြင္~~

"ကုမၸဏီ ပူးေပါင္းတဲ့စာခ်ဳပ္ေတာ့ၿပီးသြားၿပီ..အခုမွပဲစိတ္ထဲေပါ့သြားတာပဲ..."

"Imm...အားလံုးကေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ၿပီးသြားတာပဲ..Yeol ကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္..အခုမွပဲစိတ္ေအးသြားတယ္"

"အင္း..ကိုယ္ေရာပဲ...Baek ကိုလည္းကိုယ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. "

"Imm"

"ကဲ...ကုမၸဏီ ႏွစ္ခုေတာ့ေပါင္းၿပီးသြားၿပီ ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ေရာဘယ္ေတာ့ေပါင္းမွာလဲ.."

"Yeol..."

Yeol က စားပြဲေပၚတင္ထားတဲ့ Baek လက္ေလးကိုဆုပ္ကိုင္လိုက္ၿပီး~~

"ကိုယ္ကမင္းကို အထက္တန္းကတည္းကႀကိဳက္ခဲ့တာ..မင္း America သြားတဲ့တစ္ေလ်ွာက္လံုးမင္းျပန္လာမယ့္အခ်ိန္ကိုေစာင့္ေနခဲ့ရတာ..မင္း America ကျပန္လာတဲ့အထိသစၥာ႐ွိ႐ွိေစာင့္ေနခဲ့တာ..မင္းဘက္ကသေဘာထားေလးကိုလည္းသိခ်င္ခဲ့တယ္..မင္းပါးစပ္ကထုတ္ေျပာတာကိုၾကားခ်င္ခဲ့တာပါ Baek ရယ္..."

"ေစ့စပ္ၿပီးသြားတာေတာင္ Baek သေဘာကိုနားမလည္ေသးတာလား..."

"သိပါတယ္...ကိုယ္ကမင္းနဲ႔လက္ထပ္ခ်င္တယ္..
မင္းကေရာ.."

"ဒါကေတာ့...Baek ဘဝနဲ႔ဆိုင္တယ္..Soo တို႔ မဂၤလာေဆာင္ညစာစားပြဲက်ရင္ေျပာမယ္ေလေနာ္..."

"တကယ္ေျပာတာေနာ္..."

"တကယ္ပါ..."

ကားေပၚေရာက္ေတာ့...

"Kai တို႔ညစာစားပြဲေနာ္..."

"အင္းပါ.."

Yeol က Baek ကိုခါးပတ္ ပတ္ေပးဖို႔ Baek နားေရာက္လာစဥ္...မ်က္ႏွာခ်င္းကအရမ္းနီးကပ္သြားတဲ့အခါ
Yeol က Baek ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြနားလာၿပီး အန္းေပးဖို႔လုပ္စဥ္...

Baek ကမ်က္ႏွာလႊဲလိုက္ၿပီး~~

"Yeol...အဲဒါကအရမ္းေစာေသးတယ္ထင္တယ္..Baek ရဲ႕ First Kiss ကိုေပးဖို႔အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးဘူး.."

"ေကာင္းပါၿပီ...Baek..သေဘာပါ.."

"Meyannae.."

"ရပါတယ္.."

😍😍😍😍😍

Baek အိမ္ထဲဝင္လာသည္။

"ျပန္ေရာက္ပါၿပီ... "

"ဘယ္လိုလဲသမီး..အဆင္ေျပရဲ႕လား "

"ဟုတ္ကဲ့..အားလံုးေခ်ာေခ်ာေမြ႔ေမြ႔ပါပဲ"

"ေအးေအး..အဆင္ေျပရင္ၿပီးတာပဲ..ဒါ႐ိုက္တာ ေတြနဲ႔ေရာ.."

"အဆင္ေျပပါတယ္..ေဖေဖ့သမီး Baekhyun ပါ..အဆင္မေျပတာမ႐ွိေစရဘူး..".

"ဟုတ္ပါၿပီ..".

Baek နဲ႔ Mr.Byun နဲ႔စကားေျပာေနစဥ္..

"ကဲ..သားအဖႏွစ္ေယာက္ဘာေတြေျပာေနတာလဲ..ထမင္းစားလို႔ရၿပီ...ဒီေန႔ဟင္းေတြကို ႐ွယ္ခ်က္ထားတာေနာ္..သမီးေလးကိုဂုဏ္ျပဳဖို႔အတြက္.."

"ေက်းဇူးပါ ေမေမ..".

"ကဲသြားရေအာင္ေလ..".

"ဟုတ္ကဲ့ "..

😊😊😊😊😊

"ျမန္ျမန္သြားရေအာင္"

"Ah...ေမေမတို႔ဘယ္သြားမလို႔လဲ."

"Baek တို႔အိမ္ေလ"

"ဘာလုပ္ဖို႔လဲ "

"Baek အေမကထမင့းစားဖို႔ဖိတ္ထားလို႔"

"ဟင္..သားအခုေလးတင္ Baek ကိုလိုက္ပို႔ၿပီးျပန္လာတာ..Baek ဘာမွမေျပာပါဘူး.."

"Baek ကမသိဘူးေလ..လာ...ျမန္ျမန္သြားရေအာင္.. ေစာင့္ေနရတာမေကာင္းဘုူး"'

"ဟုတ္ကဲ့..."

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

မ up တာနည္းနည္းၾကာသြားလို႔ Readers ေလးေတြစိတ္ဆိုးေျပေအာင္ 2 ပိုင္းေတာင္ up ေပးလိုက္တယ္ေနာ္...😁(ဖားေနတာ..)

Readers အားလံုးကို saranghae😘😘

I Love You 💑(Completed)Where stories live. Discover now