Part(2)

4.8K 216 1
                                    

အိမ္​ျပန္​လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​~~

"Seoul ၿမိဳ႕က​ေတာ္​​ေတာ္​​ေျပာင္​းလဲသြားတယ္​​ေနာ္​"

"ဟုတ္​တယ္​...ပိုၿပီး​ေတာ့​ေခတ္​မွီလာတယ္​​ေလ"

"Inn..လမ္​း​ေတြ​ေရာ..အ​ေဆာက္​အဦး​ေတြ​ေရာ.."

"ဟုတ္​တယ္​...တူမ​ေလးမသြားခင္​ကနဲ႔ဆို​ေတာ္​​ေတာ္​ကြာျခားသြားတာ.."

"ဟုတ္​တယ္​...baekဆိုမွတ္​​ေတာင္​မမွတ္​မိ​ေတာ့ဘူး"

😗😗😗😗😗😗😗😗

အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့~~

"​ေဖ​ေဖ..​ေမ​ေမ..."

Baek က သူ႔အ​ေဖနဲ႔သူ႔အ​ေမကို ​ေျပးဖက္​လိုက္​ၿပီး~~

"​ေဖ​ေဖတို႔ကိုသတိရ​ေနတာ..အရမ္​းလြမ္​း​ေနတာ..baek​ေလအရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေနခဲ့တာ..ဒီလိုမ်ိဳးမဖက္​ရ​တာ​ေတာင္​ၾကာၿပီ..ဝမ္​းသာလိုက္​တာ​ေနာ္​"

"​ေဖ​ေဖတို႔လည္​း..သမီး​ေလးကိုအရမ္​းလြမ္​း​ေနတာပါ..."

"ဟုတ္​တယ္​..သမီး​ေလးျပန္​လာမယ္​့​ေန႔ကို..​ေမ​ေမလက္​ခ်ိဳးၿပီး​ေရ​ေနတာအို​ေတာင္​အို​ေတာ့မယ္​"

"ဟုတ္​တယ္​"

"​ေဖ​ေဖနဲ႔​ေမ​ေမကလည္​းမအို​ေသးပါဘူး...သမီးအျမင္​မွာ​ေတာ့​ေဖ​ေဖကလည္​းခန္​႔​ေနတုန္​းပဲ...​ေမ​ေမကလည္​း​ေခ်ာ​ေနတုန္​းပဲ..အရင္​အတိုင္​းပါပဲ"

"အမယ္​...ဒီက​ေလး​ေလးလာခြၽဲ​ေနျပန္​ၿပီ..လာလာ..သမီး​ေလးအတြက္​ special ဟင္​း​ေတြခ်က္​ထား​ေပးတယ္​.."

"တကယ္​လား...သမီးက​ေမ​ေမ့လက္​ရာ​ေတြကိုလြမ္​း​ေနခဲ့တာ.."

"အခုစားရပါမယ္​..သမီး​ေလးအတြက္​အမ်ားႀကီးခ်က္​ထား​ေပးတယ္​.."

"ဟုတ္​ကဲ့.."

😗😗😗😗😗😗😗😗😗

​ေန႔လည္​​ေရာက္​​ေတာ့~~

"​ေမ​ေမ...သမီး Soo ဆီသြားဦးမယ္​..."

"Inn...inn..Sooကအိမ္​မွာ႐ွိမွာမဟုတ္​ဘူး..သူ႔အ​ေဖ ကုမၸဏီ ကိုသြားလိုက္​..သူအဲမွာအလုပ္​ဝင္​​ေနတယ္​"

"တကယ္​လား...ဟုတ္​ကဲ့..ဒါဆို ကုမၸဏီ ကိုသြားလိုက္​မယ္​"

"Inn..​ဂ႐ုစိုက္​သြား​ေနာ္​..အျပန္​​ေတာ့မ​ေနာက္​က်​ေစနဲ႔..ညစာတူတူစားရ​ေအာင္​"

I Love You 💑(Completed)Where stories live. Discover now