At restaurant ~~
"အမေလး..အခုမွပဲလူစံုေတာ့တယ္..နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကလည္းမ်က္ႏွာျမင္ရဖို႔ကိုခဲယဥ္းလိုက္တာ..."
"ေအးေလ...နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကလည္းအဆက္အသြယ္ျပတ္ေနလိုက္တာမွတေမ့ႀကီးပဲ.."
Kai ရဲ႕စကားကို Soo ကေထာက္ခံေနသည္။
"မ်က္စိတစ္မွိတ္ေလာက္ပါပဲ..အဲမ်က္စိတစ္မွိတ္အတြင္းမွာပဲမထင္မွတ္စရာေတြအမ်ားႀကီးျဖစ္သြားတယ္"
Yeol စကားေၾကာင့္...Kai ကျပန္ေခ်ပေနသည္။
"ဘာေတြျဖစ္သြားတာလဲ..မင္းတို့နွစ္ေယာက္ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါနဲ႔ Soo နဲ႔ကေျခတစ္လွမ္းသာတာကသာတာပဲ.."
"ေအးပါကြာ.. ငါသိပါတယ္.."
"ေရာ့...ဒီမွာၾကည့္..."
Kai က ဖိတ္စာလို႔ထင္ရတဲ့အရာတစ္ခုကိုထုတ္ျပသည္။
Yeol နဲ႔ Baek ကဖတ္လိုက္ေသာ္...
"Baek.. ကိုယ္တို႔အဝတ္အစားေတြျပင္ဆင္ထားသင့္ၿပီ"
"အင္းေနာ္.."
Yeol နဲ႔ Baek ၾကည့္လိုက္တာက Kai နဲ႔ Soo တို႔ရဲ႕ မဂၤလာဖိတ္စာပင္~~
"ဘယ္လိုလဲ..အဲဒါေၾကာင့္ေျပာတာေပါ့..ငါတို႔ကႏွာတစ္ဖ်ားသာပါတယ္လို႔.."
"ေျပာထားစမ္းပါ..ငါတို႔လည္းမၾကာေတာ့ပါဘူး.."
Kai နဲ႔ Yeol ကေတာ့ၿပိဳင္ေနၾကၿပီ 😁
"ေအးပါဟယ္... ငါတို႔တစ္ခါတည္းဖိတ္လိုက္ၿပီေနာ္..
ေနာက္လ ၅ ရက္ေန႔..""ေအးပါ...ငါတို႔ကလာျဖစ္ေအာင္လာမွာ.."
"အြန္း.."
💑💑💑💑💑
Restaurant အျပန္တြင္~~
"Baek ကုမၸဏီ ကိုတန္းသြားမွာလား.."
"ဟုတ္ကဲ့.."
"ကိုယ္လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ "
"အြန္း.."
"ညေနက်ရင္လည္းကိုယ္လာႀကိဳမယ္ေနာ္.."
"အင္းပါ..."
"ခ်စ္တယ္ Baek.."
"Baek လည္းခ်စ္တယ္ Yeol.."
အခ်စ္စကားေတြသယ္လာလိုက္တာ ကုမၸဏီ ေ႐ွ႕ေတာင္ေရာက္ေနၿပီ...
"Baek သြားၿပီေနာ္.."
"အင္း...Aww...Baek..."
"ဟင္..."
Baek ရဲ႕ပါးျပင္ေလးကို Yeol ႏွာေခါင္းေလးနစ္ဝင္သြားတဲ့အထိနမ္းလိုက္ၿပီးမွ~~
"ဂ႐ုစိုက္သြား ေနာ္..."
"အြန္း..."
Baek က Yeol ကိုလက္ျပၿပီး ကားေပၚကဆင္းသြားသည္။
Baek အလုပ္လုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာလန္းဆန္းေနေတာ့မွာအေသအခ်ာပင္~~
😊😊😊😊😊
ေနာက္ေန႔~~
အသည္းပံုေလးျမဳပ္ေနတဲ့ေရႊလက္စြပ္ေလးႏွစ္ကြင္း~~
ေကာင္ေလးကလည္းေကာင္မေလးလက္ကိုအျမတ္တႏိုးစြပ္ေပးၿပီး သကာလ ေကာင္မေလးကလည္းေကာင္ေလးကို လက္စြပ္ေလးအျမတ္တႏိုးစြပ္ေပးလိုက္သည္။
သူတို႔ေ႐ွ႕မွာေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္မိဘအသီးသီး...
ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕မ်က္ႏွာမွာအနမ္းပန္းေတြေဝဆာလို႔...မိဘေတြရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚမွာလည္းဝမ္းသာပီတိေတြကအျပည့္~~
ဒါကေတာ့ Yeol နဲ႔ Baek တို႔ရဲ႕ေစ့စပ္ပြဲ~~
Yeol က Baek ရဲ႕ႏွဖူးေလးေပၚကိုအနမ္းပန္းေလးတစ္ပြင့္ေႁခြခ်လိုက္ၿပီး~~
"အရမ္းခ်စ္တယ္ Baek..."
"Baek လည္း Yeol ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္.."
ႏွစ္ေယာက္သားတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္တင္းၾကပ္စြာဖက္ထားလိုက္~~
💟💟💟💟💟
"ဟင္...ေစ့စပ္တာလား..."
"ဟုတ္တယ္.. noona ရဲ႕..ကြၽန္ေတာ္ ၆ ႏွစ္လံုးလံုးေစာင့္ခဲ့ရတဲ့သူေလ...သူနဲ႔ဒီေန႔ေစ့စပ္တာ..ကြၽန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္တာပဲ.."
"Aww...ဒါေၾကာင့္ကိုး..ဒီေန႔ငါ့ေမာင္ေလးမ်က္ႏွာကေတာက္ပေနတာ.."
"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္.. အခုေတာ့ကြၽန္ေတာ့ဆႏၵကတကယ္ျဖစ္လာၿပီေလ..noona ေက်းဇူးေတြပါ ပါတယ္..ကြၽန္ေတာ့္ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြကို မဆံုး႐ႈံးသြားေစခဲ့လို႔..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္... "
"ရပါတယ္.. မလိုပါဘူး.. Yeol ေပ်ာ္ေနရင္ဝမ္းသာပါတယ္..ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္.. noona ႀကိဳးစားေပးခဲ့တာအလကားမျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့..."
"ဟုတ္ကဲ့..."
Yeol ကေစ့စပ္ၿပီးေပ်ာ္ရႊင္ေနတာကိုျမင္ရေတာ့ Min Seok အမွန္ပင္ေပ်ာ္ရႊင္ဝမ္းသာမိတာပါ....
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Chanbaek ေလးေရာ Kaisoo ေလးေရာ sweet ေလးေတြပဲဖစ္ေတာ့မွာပါ...😘😘😘
YOU ARE READING
I Love You 💑(Completed)
Fanfictionႏိုင္ငံျခားမွာေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားေနတဲ့ designer တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ Baekhyun ကိုယ့္အမိေျမမွာပဲအလုပ္ကိုႀကိဳးစားစြားလုပ္ကိုင္ေနတဲ့ Chanyeol လ်ွပ္တစ္ျပတ္အတြင္းမွာပဲသူတို႔ေစ့စပ္ဖို႔ျဖစ္လာတဲ့အခါ~~ Support~ Kaisoo