Burcu;zeki ama bir o kadar da manyak ve sinirli.Lise birinci sınıf öğrencisi.14 yaşında genç bir kız.Annesi ve ablasıyla yaşayan babasını öldü olarak kabul eden güzel bir kız.Yaşına göre ağır başlı ve mantıklı bir kız.Neskahve (3'ü bir arada) içmesini sever.Esmer güzeli olmasına rağmen kendisine özen göstermeyi pek sevmez.Özellikle de saçlarına.
Duygu;Burcu'nun ortaokul arkadaşı.Burcu ya göre biraz daha eğlenceli.Alış veriş delisi ve Burcu gibi sinirli. Burcu'nun şimdi ki okulundaki sınıf arkadaşı.Kahverengi düz uzun saçlarına değer veren bir genç kız.
Burak;Burcu'nun ortaokul arkadaşı.Yeşil gözlü ve sarışın yakışıklı bir genç.Burcuyu kardeşi hatta kardeşten de öte gören sempatik bir çocuk.Sempatik ve yakışıklı olmasına rağmen biraz da çapkın.Burak da Burcu ve Duygu ile aynı sınıfta.
Songül;Burcu'nun her şeyi.Yani annesi.44 yaşında ama kendi yaşıtlarına taş çıkaracak tiplerden.Canından da çok sevdiği kızının iyi bir yerlere gelip bileziğini koluna takmasını istiyor.
İlknur;Burcu'nun annesinden birazcık fazla sevdiği (üvey) ablası.25 yaşında muhasebici olarak çalışan çok güzel bir kız.Üvey olmalarına rağmen Burcu ablasını hep öz ablası olarak görmüş ve öyle davranmış.Belki bu yüzden seviyordur ablasını. Üvey olduğu için.Kaybetme korkusundan seviyordur belki.Kim bilir?..
Murat;Burcu'nun ilkokul arkadaşı.Burak gibi Burcuyu kardeşi olarak görüyor ve Burcu da aynı şekilde.Murat da Burcu gilin sınıfında.Burak dan sonra gelen diğer bir yakışıklı.Kumral saçlarını sadece Burcu ya oynattırıyor. Murat'ın babası Murat daha 3 yaşındayken terk etmiş.Ama Murat Burcu gibi güçlü bir delikanlı o yüzden o yıllar önce olan kötü olayın kendisini yıkmasına izin vermemiş ve bu yaşına kadar ayakta yıkılmadan kalmış.Ne zaman yıkılacak olmuş o an Burcu ya tutunmuş.Burcu dan almış desteğini.
Bu dört arkadaşın ortak bir özelliği var sinirli olmaları..
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Parça Umut
ЮморBazen böyle gitmek istersin.Herkesten uzağa,herkesi arkanda bırakmak istersin.Çünkü bir derdin vardır ama söyleyemezsin.Kimseye anlatamazsın.'Anlatırsam eğer beni dışlarlar.Anlatırsam eğer beni sevmezler..'gibi şeyler düşünürsün.Ama bilmezsin ki asl...