Stefano

29 2 0
                                    

Picit csalódott vagyok, hogy ilyen hirtelen kell elmennie, pedig olyan jól alakult minden. De így is a kezemre játszik, majd a fürdőben elégtételt veszek rajta - gondolta huncutan Stefano, közben elindult egy törölközőért.
Visszaérve láttam, hogy az ágyon ül és idegesen gyűrögeti a takarót, közben kiskutya szemeket mereszt rám. Átnyújtottam neki a törölközőt, majd elkísértem a fürdőbe, és magára hagytam. Vártam pár percet, majd elszántan utána indultam. Elhúztam a zuhanykabin ajtaját, a sors is a kezemre járszott, mert a víztől esélye sem volt meghallani. A hátához simulva, gyengéden a péniszére fontam az ujjaimat. Meglepődve testének intenzív reakciójától rögtön el is kaptam, és fülig vörösödtem. Zavaromnak más oka is volt. A saját magamban fellobbanó elemi vágy rémísztett meg igazán.
Gyorsan kisurrantam, maja felöltözve az ágyra ültem, magamra húzva a domináns férfi burkomat.
Ekkor lépett be Sebastian megtörölközve, egy törölközővel a derekán. Láttam rajta, hogy meglepődik, a légzése felgyorsul, az arca színe bíborra vált. Láttam a benne dúló belső harcot, amit azonnal el is vesztett, és láttam, ahogyan férfiassága utánam sóvárog.
A vérem forrt, a testem lángolt. Csak arra tudtam gondolni, ha itt és most nem teperem le, az később felkerül az ,,Életem legnagyob hibái" című listára.
Ennek ellenére tűrtőztettem magam, a bennem felgyülemlett féktelen vágyat a pillantásoba koncentráltam és szinte felfaltam vele az előttem álló gyönyörű férfit. Láttam, hogy Sebastian lesüti a szemét, és elmereng, mintha el akarna rejtőzni a pillantásom elől. Ekkor szembefordult velem, eloldotta a derekára tekert törölközőt, ami lassított felvételként hullott a padlóra. Majd elkezdett lassan felöltözni, a szemkontaktust egy pillanatra sem megszakítva velem. Az ajkaim kiszáradtak, majd önkénytelenül elnyíltak, a alsómat eláztatta vészesen feszülő és enyhülésért könyörgő péniszem. Sebastian vonásaira elégedettség kúszott, amit hirtelen felváltott a fékezhetetlen vágy. A pupillái kitágultak, a szemei olyanok voltak akár egy vadállaté, amely bármelyik pillanatban széttéphet. Amit egyáltalán nem bántam volna. De láttam, ahogyan a második belső harcán felülkerekedik és legyőzni a benne dúló vad vágyat. Majd már teljesen felöltözve elém lép és a kezét nyújta, egy sokat igérő pillantás kíséretében.
-Lekísérsz? - kérdezi kihívóan kivillantva tökéletes fogsorát.
-Örömömre szolgálna! - viszonzom a mosolyát és elfogadom a felém nyújtott kezét.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 06, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

MasterpieceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora