Deel 1

677 45 10
                                    

Souhaila a ho*r sta op voordat ik je van de trap gooi hoorde ik me broer schreeuwen.
Pff hier gaan we weer.
Wtf tis nog maar 6:30 kei vroeg man.
Souhailaaaaaaaaa!!!!!!!😡
Ik b-ben al wakker.
Ik sta kei snel op en doe woedoe en douche super snel ik zweer je alsof ik de TGV-trein moest halen.
Ik kwam eruit en ik kreeg al rake kletsen van Safouane.
Safouane: wat zei ik je a kech ik zei er snel uitkomen!
Ik: sorry volgende keer ga ik sneller doen.
Ik liep snel naar me kamer en ging bidden. Trouwens voor als jullie het niet wisten ik doe woedoe enz stiekem mijn familie vermoord mij als die weten dat ik bid. Ik geloof en vertrouw in en op Allah swt. Hij is mijn toevlucht als ik naar zijn woorden luister word ik super rustig. Mhm dat even ter zaken.
Nou ik zou zeggen welkom in mijn leven elke dag zo opstaan maar pas op dit was niet eens zo erg.

Flashback:
Ik kwam om 15:35 thuis maar in moest 5 min eerder thuis zijn ik belde aan en ik zag een woedende Safouane voor me staan. Safouane: waar was je?!?!🤬
D-de t-tram had vertraging.
Safouane: je lieeeeegggtt!!!
Hij pakte me op en sloeg me alsof ik zijn teddybeer was ofs.
Hij pakte mij mee naar de kelder.
Daar zag ik me vader met riem,Redouane met een stok en Nouhaila en Fatima met ja een ijzerenstaal die gloeiend heet was.
Mijn vader begon te slaan als een gek en bleef me maar uitschelden voor hoer enz. Mijn broer Redouane sloeg mij tegelijkertijd.
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het geen pijn deed.
En als kers op de taart deden me zussen de ijzeren staal op mij.
Ik zweer je het voelde alsof mijn ziel eruit getrokken werd.
Die dag die dag ga ik nooit vergeten.......
Einde flashback.

Waar was ik ja dus ik ging mijn kleren dan aandoen en vertrok dan naar school....

Hoe vonden jullie mijn 1ste deel??
Stem en reageer wat beter kan
Love naar julliee❤️❤️

Mishandeld??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu