Deel 11

362 23 5
                                    

Hoe ga ik het verder regelen....

Volgend ochtend sta ik op en wauwwieee de zon schijnt fel het is midden-herfst. Ik sta op doe wudu en daarna verricht ik mijn gebed. Daarna kleed ik me om gwn in een trainingspak van Marokko aan want ik ben vandaag niet van plan om naar buiten te gaan. En voor de mens die vragen van huh? Moet je niet na school? Dus kijk het zit zo ik wou sneller afstuderen en ja dat is me op een of andere manier gelukt en heb me diploma gehaald🎉🎉🎉🎉. Dus nu is het makkelijker om werk te vinden. Dus ondertussen ben ik beneden en ik denk dat ik een eitje ga maken want heb echt veel honger mannn...
Ik vind het nog steeds super raar dat ik voor heel me leven alleen ga wonen en dat ze me gwn verlaten hebben want mijn gevoel zegt dat ik het niet helemaal moet geloven er klopt gwn iets niet,iets is gwn gelogen want ik geloof niet dat mijn vader mij zou achterlaten en voor me moeder die vuile h**r zou kiezen. Want stiekem kwam hij altijd naar mij en hij zei dat hij me zou " redden" van deze hel. Nou mineer je hebt me heel goed geholpen maar nu ben ik je wel kwijt hé. En ja ondertussen heb ik mijn ontbijt al gegeten. Ik wou juist gaan zitten in de zetel tot ik plots de bel hoorde gaan.

Zou haar vader haar wel terug komen halen?? Of zou haar moeder ineens terug zijn om haar gwn blij te maken dat ze dan ging denken dat ze plots verdwijnen in haar leven.


Sorry schatjes dat dit deeltje vandaag online is gekomen sorryyy❤️❤️

Mishandeld??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu