Deel 16

317 19 2
                                    

Dus we zijn nu aangekomen bij mijn 'huis'. Ik heb hem natuurlijk mijn echte adres niet gegeven want dan ja zouden ze Redouane zien en dan ben ik sws al dood en heeft hij meer kans om dood te gaan.

S: 'Euhm Redouane stop hier maar. Als me vader je ziet zijn jij en ik sws dood'.

R: 'Ow ja natuurlijk geen probleem ik wil we natuurlijk blijven leven!'😂

S: ' hahaha lachen man😂!'

Nou dan zullen we hier maar afscheid nemen. Redouane echt waar super bedankt voor het reden van mijn leven wollah ik ben je heel mijn leven dankbaar. Moge Allah jou beschermen tegen het kwade en Moge Allah swt jou een vrome vrouw doen schenken tenzij jij gay bent( niks tegen mensen die op het zelfde geslacht vallen!) je dan een Vrome man😂😘.

R: ' Jij bent me er toch eentje je kunt nooit serieus blijven en dat vind ik best wel een leuke eigenschap Souhaila!'
En graag gedaan ik help graag mensen en vooral mensen zoals jij. Souhaila je bent speciaal! Zorg goed voor je zelf en Allahoema ameen!!!! Weet dat ik van je hou Souhaila!! ( omg did he say that for real???😱😱 cuteeee)

Ik bloosde zo hard dat ik hem gewoon een kus gaf op zijn wang en dankjewel zei nogmaals wtf? Ik liep gewoon verder en zag een bos verder op. Nu ik er zo over nadenk hoe moet ik overleven ik heb gene ene rotte cent op zak ik heb alleen mijn telefoon mee en that's it en toeeeeeenn....

Dacht ik na ik heb mijn bankkaart meegenomen omg I love myself !!
Ik dee het hoesje van mijn tele en zak idd mijn bankkaart. Thanks God . O Allah ik ben u zo dankbaar!!!! Nu op zoek naar een winkel of een snackbar of iets waar je eten kunt halen want ik sterf van de honger ook al heb ik een uur geleden gegeten eten blijft life mensen en Milka is gwn mijn baby😍!

Ik kom dus een winkel tegen een vreemd genoeg staat er geen naam op hmmm vreemd but ja ik heb honger dussss ik ga nu eten halen en dan opzoek naar een hotel......

Sorry sorrry dat ik zo laat nog een deel geplaatst heb echt waaaaar sorry people soorrryyy❤️❤️

Mishandeld??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu