Nog steeds Redouane perspectief:
Ik ging terug naar de school van Souhaila en ik ging kijken bij die plek waar alles gebeurd was maar daar was ze niet. Ik ben alle lokalen in die gang afgegaan maar niks. Dus ik ben naar de directrice geweest en vroeg waar Souhaila ***** was . Ze zei: " euhmm Souhaila heeft zich ziek gemeld en ik denk dat ze naar huis is gegaan".
Ik zei: " dank u wel en nog een fijne middag!"
Ze glimlachte vriendelijk terug. Maar ik wist sowieso dat Souhaila niet terug naar huis zou gaan want ja ze word namelijk mishandeld snapie snap snap😂. Dus ja ik ging eigenlijk zo uit school en ging zo ja zeg maar rond de school kijken of ze ergens zat ofs maar niks nopes nada. Ik ging een beetje ver van de school en zag daar een parkje verder op dus besloot ik daar naar toe te gaan. Ik keek rond maar zag niks ik hoorde alleen gesnik van ergens maar ik weet niet van waar het kwam.Souhaila perspectief:
Het werd me allemaal even te veel dus begonia zacht te snikken en een beetje te huilen. Toe zag ik opeens iemand waar ik totaaal geen zin in had . Rarara wie zou het zijn. Mr. Bean natuurlijk🙄.
Nee Redouane natuurlijk. Hij kwam en zei: " Souhaila wollah ik heb echt spijt van wat ik naar u gezegd hebt wollah sorry echt waar ik ga het goed maken ik zweer je".
Ik: " en ik ben zeker Jacques vermeire om u te geloven. Laat me met rust vooraleer je me weer pijn gaat doen.👆🏻
dit is Jacques vermeire als jullie dat niet wisten (Marcel van k3😂)Redouane keek verbaast naar me en zei: " wllh Souhaila je moet me geloven nu ben ik serieus bezig ik zweer op Allah dat ik dit echt meen en dat ik serieus bezig ben oke ik heb spijt van wat ik gezegd heb en het was totaal niet mijn bedoeling om een meisje zoals jij pijn te doen en allemaal niet zo'n klap meisje als jij ma shaa Allah😍".
Mooi verwoordt Redouane👆🏻😍
Ik keek hem verbaast aan want ik hoorde echt wel dat hij het meende zo mooi had ik niet verwacht van hem.
Souhaila: " oke Redouane ik geloof je en ik vergeef het je maar je krijgt maar één kans van me verpruts die niet want dat zou zonde zijn"...........
En wat vonden jullie van dit deeltje??❤️
Zoals ik in mijn andere boek zei(Als je dat nog niet hebt gelezen zou ik dat maar gauw doen!!😂)
Ik dat ik ging stoppen met stemgoals omdat het soms zo lang duurt en dat het dan niet leuk is om zo lang te wachten dus zal ik nu af en toe een deeltje plaatsen❤️❤️
Love jullie💕💕
JE LEEST
Mishandeld??
RomanceHey hoi dames✨❤️ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Souhaila dat wordt mishandeld vanaf haar 7de al door haar ouders en broers EN zussen. In dit verhaal kom je te weten hoe ze haar leven gaat doors...