Stemgoal: 5 stemmen❤️😂
Hij trok ruw me kleren uit en begon me overal aan te raken en ik huilde want in zat namelijk vastgebonden aan een stoel. Ik wou roepen en schreeuwen om hulp maar hij zei: "waag het om maar 1 woord te zeggen te roepen of te schreeuwen ik verkracht en vermoord je direct erna!!😡
Dus ja ik kon niks doen. Ik begon steeds harder te huilen en ik was het beu dus had ik besloten om toch te roepen. Goede keuze meid of toch niet??🤨
Ik : HELPPPP!!!!!
Bilal keek me aan zo van je hent er om gevraagd hij deed zijn broek en boxer omlaag en deed mijn slipje uit. Net voordat hij 'in me zou gaan' werd de deur ingetrapt door een super knappe jongen hij haalde Bilal van me af en gaf hem een paar goede stoten. Bilal viel per direct k.o. neer ik dacht zo van ha bitch heb je verdient😂. Maar ik was helemaal vergeten dat ik naakt was en die jongen kwam er ook achter en maakte me snel los en gaf mee zijn vest omdat mijn kleren door die vuile homo gescheurd zijn. Ik bedankte hem.
Jongen: "het is niet erg ik ben al blij dag ik je juist op tijd geredt heb en trouwens ik ben Redouane😍😍( ik vind het persoonlijk een super mooie naam mensen ma shaa Allah😍😍😍❤️)
" ja inderdaad ik weet niet hoe ik je moet bedanken wollah danku danku danku en ik ben Souhaila"
:zei ik verlegen
Nou aangenaam kennis gemaakt te hebben hier heb je mijn nummer voor als je hulpt nodig hebt ofs ik ben er voor je.
Ik: " dankjewel echt waarEn ik gaf hem ineens een knuffel en hij knuffelde me terug. Het voelde zo vertrouwd echt en omg wat was die knuffel lekkerrrrr😍😍😍!!
Korte voorstelling:
Nou hoi mensen ik ben Redouane ben 19 jaar en ben lang heb een baardje rechte kleine tanden heb zwart haar en bruine ogen. Ik ben ook best gespierd maar ja doet er niet toe en ooh ja ik ben zeer gepraktiseerd.
👆🏻
Een droomman zal ik zeggen😍😍😍❤️En mensen wat vinden jullie van dit deeltje??? Super erg voor Souhaila 🤭🤭
TeamRedouane&Souhaila😍😍❤️
👆🏻
Wie zit erbij??? Laat het me weten ik de reacties❤️❤️
JE LEEST
Mishandeld??
RomanceHey hoi dames✨❤️ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Souhaila dat wordt mishandeld vanaf haar 7de al door haar ouders en broers EN zussen. In dit verhaal kom je te weten hoe ze haar leven gaat doors...