Perspectief Souhaila
Ik werd wakker en bevond me ik een rare en andere kamer. Ben ik misschien ontvoert?? Ik draaide door en liep naar de deur maar op dat moment werd de deur open gedaan door een jongen die ik van ergens herkende alleen wist ik niet meer van wat.
Souhaila: ' slaag me aub niet!'
De jongen lachte me gewoon uit! Ik snapte er niets meer van!Souhaila : 'waaar ben ik!?!'
Redouane : ' in een huis you know met muren en een dak erop met deuren enzow...'.
Souhaila : 'wat zijn we weer grappig vandaag zeker de grappigste thuis?🙄'
Redouane : 'hoe wist je dat?'
Souhaila: 'euhm jongen maar nu serieus waar ben ik en wie ben jij en hoe kom ik hier terecht🤔?
Redouane: 'duus ik ben redouane en je bent nu in mijn huis en je wou van de brug afspringen maar ik hield je juist op tijd tegen'.Ik liep naar hem toe en knuffelde hem super hard en bedankte hem. Hij zei dat hij eten had gemaakt en toevallig was dat mijn lievelingseten en die van hem ook. En ja wtf een man kookt heb ik nog nooit gezien😱😂!
We waren rustig aan het eten en ik besefte me ook als ik terug naar huis moet dat ze me gaan vermoorden. Ik ben al een tijdje weg van thuis dus ik denk dat ik dan gwn op straat blijf leven als redouane me 'thuis' gaat afzetten dan loop ik een bos wel in ofs. Redouane haalde me uit mijn gedachte en vroeg wat er was. Zou ik het hem vertellen? Nee ik besloot niets te zeggen dus zei ik gewoon dat mijn ouders vast ongerust zijn. Hij zei dat ik me geen zorgen moest maken. Nadat we klaar waren met eten had ik gezworen dat ik ging afwassen al soort van kleine bedankje. Ik ben klaar met afwassen en redouane gaat me nu naar huis brengen.....Oeiiii zou alles wel goed aflopen?
Denkje dat redouane haar leuk vind? Zullen ze elkaar ooit nog tegenkomen??⭐️<—- klik even op het sterretje ❤️❤️love
JE LEEST
Mishandeld??
RomanceHey hoi dames✨❤️ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Souhaila dat wordt mishandeld vanaf haar 7de al door haar ouders en broers EN zussen. In dit verhaal kom je te weten hoe ze haar leven gaat doors...