Deel 13

366 17 10
                                    

Ik barste uit in tranen😪😭. Ik kan die niet meer aan😭......

Waarom leef ik zelfs nog? Iemand vertel me? Iedereen gaat weg van mij zelf diegene waar ik het meest van hield ging weg omdat hij niet anders kon. Papa waaaarrrroooom die je me dit aan. Ik kan toch zo niet verder leven man!!! Heel me leven is verk***t. Alles waarvan ik hou is afgenomen. Dagen dat ik niets at. Dat als ik opstond dat ik gewoon terug mijn bed werd ingeslagen dat ik dan de volgende dag met make-up naar school moest.(jullie weten niet hoe hard ik school haat o my Allah ni normaal ).Ik zweer bij Allah dat ik dit niet meer aan kan het is me even te veel. Ik ren zo snel mogelijk naar de deur op te vluchten, vluchten van deze wereldse leven want als alles zo blijft doorgaan pleeg ik gewoon zelfmoord. Het kan me niet schelen of het mensen wat boeit want ik heb toch geen vrienden. Ze zijn allemaal snakes🐍🐍.
Niemand is meer te vertrouwen ik zweer je. Ze zijn allemaal fake tegenwoordig pff . Wat voor een wereld is dit man dit is geen wereld meer. Wauw een wereld waar op elke hoek geroddeld wordt, gevochten wordt oke dat is niet zo erg maar bv dat drugshandel de normaalste zaak ter wereld is like wtf?? Dat is helemaal niet normaaal. You stupid bitches ( sorry als het fout is Engels is niet mijn beste vak xx schrijfster). Ondertussen ben ik naar buiten gelopen en heb besloten om van een brug te springen. Ik zeg de shahada ookal heeft het geen zin meer want ik pleeg zelfmoord terwijl het niet mag van god(Allah). Ik tel tot 3 en sluit mijn ogen en wil springen.. totdat ik word tegengehouden door iemand. Ik kijk achterom en zie.....

Wie zou ze gezien hebben?
Zou ze toch weer gelukkig zijn ik haar leven?

Heeeey girls hier is een nieuw deeltje❤️❤️

Love you all❤️😘

Mishandeld??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu