vote ve yorumlarınızı bekliyorum....
Sezen Aksu
Türk Pop müziğinin Minik serçesi Sezen Aksu'nun, ''Haydi Şansım'' adlı albümü sadece 50 adet satınca sanatçı büyük bir şok yaşadı.Bu 50 albümü ise kendisi ve tanıdıkları almıştı.
Ozan Güven
Ozan Güven şaşı olduğu gerekçesiyle zamanında konservatuar a alınmadı.
George Clooney
1982'de Los Angeles'ta bir otoyol çalışanı olarak bir yıl boyunca yakın bir arkadaşının evindeki dolapta yattı...
Depremden çok korkan Clooney evinde Max adındaki 80 kiloluk domuzuyla yaşıyordu.
Zeynep Casalini
Hakan Peker ,Casalini ye ''senden şarkıcı olmaz'' dedi.Fakat kaderin bir cilvesidir ki bu sözü söyledikten 10 yıl sonra Popsav Ödül töreninde Zeynep Casalini ye En iyi çıkış yapan Şarkıcı ödülünü kendi elleriyle verdi.
Jack Nicholson
Babası tarafından küçük yaşta terk edildi.Yıllarca büyük annesinin annesi,annesinin ablası olduğuna inanarak yaşadı.Ta ki bir gazeteci tüm gerçekleri ortaya çıkarana kadar.
Brad Pıtt
''Seven Years in Tibet'' teki (Tibette 7 yıl) rolü yüzünden Çin'e girmesi yasaklandı.
RUSSEL CROWE
Oskarlı ünlü aktör,öldükten sonra beynini tıp bilimine bağışlamayı düşünüyor.
Tom Cruıse
14 yaşındayken rahip olmayı düşünüyordu ama kader onu oyuncu yaptı.
10 YIL BABAMLA İLİŞKİ YAŞADIM
Bir dönemin çocuk yıldızlarından, gençlik yıllarına ait sırrı açıkladı ve herkesi şoke etti. Mackenzie Phillips, öz babası pop yıldızı John Phillips ile ilişki yaşadığını itiraf etti.
TAMER KARADAĞLI
Bir otel odasında birlikte oldukları genç kadın tarafından tuzağa düşürülmüştü. Burcu Mercan adlı kadın, yatak sahnelerini kameraya çektiği Tamer Karadağlı’ya şantaj yapıp 150 bin dolar istemişti. Karadağlı,
PARIS HILTON
Sevgilisi Rick Solomon'a, fantazi olsun diye sevişmelerini videoya almasına izin veren Paris Hilton'un başı, olay sonrasında çok ağrımıştı. Çünkü Solomon, Paris'in kendisinden ayrılmasının ardından bu görüntüleri internet yoluyla dağıtmıştı.olayı doğrulayıp, ’Keşke böyle şeyler yaşanmasaydı’ demişti.
(varya bunlar tam bir...lan küfürde edemiyom yaaa...Buda benim saygım olsun...Ama rezil insanlar...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İlginç Efsaneler ve İnsanlar
Non-FictionDünyadaki en ilginç ve bir o kadar da gizemli olayları yazıyorum...Merakı olanlara...