BU HİKAYE TAMAMEN GERÇEKTİR...BENİM KARDEŞİMİN ve BENİM BAŞIMDAN GEÇTİ BU OLAY...GERÇEKLİĞİNE İNANABİLİRSİNİZ...
Okul kapanmış ve yaz tatili başlamıştı.Annem ,ben,,kardeşim köye dedemlerin yanına gitmeye karar vermiştik.Köy Van'da büyük dağların arasındaydı.Doğası mükemmel biryerdi.İlk iki hafta oldukça eylenceli geçmişti...Ancak bir gece elektrikler gitti aniden.(Van'da sık sık elektrikler kesilir...)Bende o sıra misafir odasında annemler ile birlikteydim.Annem bana yan evden kardeşimi getirmemi istedi...Tek başına orada korkar dedi.Bende korkağın biriyim.Gece karanlıkta tırsa tırsa eve gittim.Kapıyı açtığımda kardeşimin ayakta donakaldığını gördüm.Yanına yaklaşıp feneri ona tuttuğumda ağlamış olduğunu gördüm.Birazcık korkmadım desem yalan olur.Ama hemen kendimi toparlayıp yanına gittim.Bana sarılıp ağladı bir süre.Sonra ona ne olduğunu sorduğumda cevabı kanımı dondurmaya yetti.
-Abla duvarda bembeyaz bir adam vardı.Bana bakıp ellerini uzattı bana...Çok korktum... dedi.Ama sonra boyunun tavan kadar büyük olduğunu ve bembeyaz bir kıyafet giydiğini söylediğinde iyice korktum.Ona elini uzatmış ve gülmüş.Ve korkudan o gece birlikte uyuduk.(Bu arada öy evlerini bilirsiniz.Tavanları oldukça uzundur.)
Sonra yıllar geçti .Bir daha görmedi kardeşim o yaratığı.Artık ben kardeşimin korkusundan uydurduğunu düşünmeye başlamıştım.Biz yine bu olayı konuşurken annem daldı odaya.Zaten en sık yaptığı şeydir bu.Ben bu olayı anlattım anneme.Annem başta inanmadı ama sonra kardeşim ağlamaya başlayınca inandı.Sonra bize açıklamaya başladı...Meğersem bu olay ilk kez olmamış hayatta.Allah,küçük çocuklardan sıkıntılı,hasta olanlara o meleği gönderirmiş.Eğer çocuk onun uzattığı eli tutarsa dildiği dilek kabul olurmuş.Hayat boyunca mutlu olurmuş...Ama kardeşim korkudan elini tutmamış...
Bu arada o zamandan sonra kardeşimin bir kulağının duymadığını ve koku alamadığını öğrendik.Koku alması doğuştan olabilirmiş fakat kulağının duyması doğuştan değilmiş....Belkide bunun için kardeşim onu görmüştür diye düşünüyorum...
eğer sizde buna benzer bir olay yaşadıysanız yazın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İlginç Efsaneler ve İnsanlar
Non-FictionDünyadaki en ilginç ve bir o kadar da gizemli olayları yazıyorum...Merakı olanlara...