Ünlülerin Estetiksiz Halleri

2.9K 39 1
                                    

( Bence hiçbir kadın ünlülere bakıpta kendine ''ben neden bu kadar çirkinim ''demesin...Onlarında eskiden bir boka benzemediği bir gerçek...Yani teknoloji olmasa ölmüşlerdi şimdiye kadar...Tabi hepsi değil...Benim idolüm Beren Saat..Su gibi güzelliği var..Fatmagül dizisinde sıfır makyajla bir harikaydı...)

Madonna, 51 yaşında

Madonna estetik yaptıranve iyi görünen ünlülerin başında geliyor. Yanaklar dolgu, boynu çizgisiz ve hemen hemen hiç kırışığı yok. Yüz gerdirme, yanaklara sculptra enjeksiyonu, (Sculptra tekniği; ülkemizde de uygulanıyor. En önemli özelliği ise cildin kendi kendine kolajen üretmesini sağlaması, cilt kalitesinde artış meydana getirmesi ve doğal hacim kazandırarak yüzdeki kırışıklıkları gidermesidir) çoklu lazer tedavileri ya da kimyasal peeling, Dysport enjeksiyonu ve kaş kaldırma operasyonu uygulatmış.


Jane Fonda, 72 yaşında

Jane Fonda görünümünün yüzde 30'unu spora ve beslenmeye, yüzde 30'unu genetiğine, yüzde 30'unu iyi seks yapmasına ve yüzde 10'unu plastik cerrahiye borçlu olduğunu açıkadı.

Ünlü aktiris yüz gerdirme, kaş kaldırma ve göz kapaklarını kaldırma operasyonları geçirmiş. Buradan güzelliğinin yüzde 50'sini estetik cerrahiye borçlu olduğu anlaşılıyor. 

Cindy Crawford, 43 yaşında

Cindy Crawford 1990'larda olduğundan 5 yaşa daha büyük gibi görünüyormuş.  Cildi kırışıksız kalmış. Yeni jenerasyon ürünleri kullandığı, cilt sıkılaştırıcı ürünlerden istifade ediyor olabilir.


 Courtney Cox, 45 yaşında

Courtney Cox'un da plastik cerrahlarla diyi geçindiği halinden belli oluyor. Yanaklara Sculptra tekniği ile enjeksiyon ya da yağ enjeksiyonu yapılmış gibi, Üst dudak daha dolgun görünüyor. Cildi çok yumşak ve sarkmamış görünüyor. 

 Diane Keaton, 64 yaşıdna

Diane Keaton'ın görünümü 64 yaşındaki birine göre oldukça normal. Göz kapakları ağırlaşmış, saçları beyazlaşmış.  Yaşına göre genç göründüğü söylenemez. Bunlar için güzellik kremleri dışında birşey kullandığını söylemek zor. 


 Ellen Barkin, 55 yaşında

Ellen Barkin yüzde 99 55 yaşında! Kaşları eskisine göre daha yukarıda,  göz kapakları eskisine göre daha açık , göz altı torbaları yok. Cildi çok yumuşak ve kırışıksız, sıkı görünüyor. Kesinlikle dudakları eskisine göre daha dolgun.  


 George Clooney, 48 yaşında

George Clooney kadınların aşık olduğu erkeklerin nefret ettiği biri.  Şimdiki hali hiç estetik yaptırmamasına rağmen eskisine göre daha iyi.  Yıllanmış şarap gibi yaşlandıkça daha iyi oluyor.


 Jessica Lange, 60 yaşında

Jessica Lange'i geçen yıllar inanılmaz değiştirmiş. Özellikle kaşlara baktığınızda bunu net olarak görebiliyorsunuz. Göz kapakları da yaşına göre daha açık duruyor. Yanakları da eskisine göre daha dolgun ve yukarıda görünüyor. 


 Al Pacino, 69 yaşında

'Yaralı Yüz' yüzüne hiç estetik ayptırmış mıdır?Sanırız evet. Al Pacino gözaltı torbalarını aldırmış, göz kapaklarını kaldırtmış, alnındaki kırışıklıkları düzelttirmiş. Bu yaşında bile Baba filmindeki hali kadar iyi görünüyor.

Susan Sarandon, 63 yaşında

Susan Sarandon yeni ayrıldığı 63 yaşındaki eşinden daha genç görünüyor. Aynı jenerasyondaki ünlüler gibi estetik dünyasının nimetlerinden Susan Sarandon'da yararlandı.  Eskisi gibi yumuşak ve gergin bir cilt ile genç bakışlara sahip oldu.


Johnny Depp, 46 yaşındaJohnny Depp dünyanın en yakışıklı erkeklerinden biri.  Johhny Deep yaşına göre hala yüzde 99 çok iyi görünüyor. Ancak buna rağmen Johnny Depp'in de estetik yaptırdığı dedikoduları da var.  Ancak iyice incelediğinizde yaşına uygun kırışıklıklara sahip olduğunu görürsünüz.

 Michael Douglas, 65 yaşında

Michael Douglas, genç eşi Catherine Zeta-Jones'un yanında iyi görünme konusunda endişeli mi? Evet, 2 kez yüzünü gerdirdi ve göz kapaklarını kaldırttı. Yıllar önceki fotoğrafındaki kırşıklıklara bakarsanız bugüne kadar neden hiç kırışık kalmadığı sorusuna cevap bulursunuz. İki kez yüz gerdirme estetiği olmasına rağmen Douglas hala yaşlı görünüyor.  Ancak 40 yaşındaki güzel eşi onun daha yaşlı görünmesine engel oluyor.

Meg Ryan, 48

America'nın tatlı, şirin oyuncusu Meg Ryan'ın dudakları biraz fazla dolgun görünüyor. Gortex uygulamasıyla bu hale gelmiş olabilir. Bu uygulama dudakların büyük, dolgun ve doğal olmayan bir şekilde görünmesine neden oluyor. Ünlü yıldız yanak implantı da yaptırmış gibi görünüyor. Yaptırdığı bu uygulama sadece 20 dakikasını alıyor. 

Meryl Streep, 60

Meryl Streep olsaydınız estetik cerrahiye ihtiyacınız olmazdı. Streep, en genç aktristler arasında olmasın kimin umurunda? Kırışıklıkları, nasıl göründüğü konusunda en ufak bir endişe taşımayan yıldızlardan biri o.  Şimdilik sadece öğle arası yaptırılan ufak tefek müdahalelerle yetiniyor.


 Nicole Kidman, 42 yaşında

Nicole Kidman farklı şekilde fotoğraf verebiliyor. Bazı günler dolgun dudaklara sahip oluyor. Botox ya da dudak dolgunlaştıran diğer yollara başvuruyor. Ayrıca, Sculptra tekniği ile yanaklarının daha dolgun görünmesini sağlıyor. Bazı kişiler alın çizgisinde Botoxenjekte edilmesine karşı çıkıyor. Kidman için az botoks daha yeterli olacaktır.

Sharon Stone, 51 yaşında

Sharon Stone'un yüzü neden giderek daha yumuşak ve pürüzsüz görünüyor? Bazı kimyasal peelingler, lazer uygulamaları Stone'un çok işine yarıyor. Birçok Hollywood yıldızına göre oldukça iyi görünüyor.  Yaşına göre çok iyi görünüyor. Belik Temel İç Güdü 3'ü bile çekecek.

En İlginç Efsaneler ve İnsanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin