İlluminati nin Gerçeği

3.7K 58 10
                                    

Aranızda bu tarikatı duyanınız var mı?Bence duymayanlar dikkatli olun ,çünkü farkında olmadan yaptığımız bir  çok hareket onları kapsıyor ve onları destekliyor ...haberiniz olsun...

Ingolstadt Üniversitesinde kilise yasası profesörü olan Adam Weishapt tarafından 1776 yılında kurulan Illuminati, gizli cemiyet olarak bilinirken zamanla Illuminati olarak adlandırılmıştır. Amaç, eşitlik ve özgürlük içeren ahlaki bir rejim yaratmaktır. Fakat , 1785 yılında tehdit içeren bir topluluk olarak kabul edildi. Modern komplo teorisyenlerine göre bu örgüt şu anda dünyayı yönetmektedir. Bünyesinde olan kişiler dünyanın en önemli kişileridir...Örneğin Obama,bla bla bla...Genelde sanatçılar ve üst düzey yöneticilerden oluşuyor...Ve asıl amaçları insanları kaos ve şiddete yöneltmek,insanların ahlaki yönünü yok etmektir.Mesela onların isteğine göre bir kadın yollarda çırılçıplak gezebilmelidir...Bu tam bir sapıklıktır...Ve ayrıca dünyada en fazla komplo teorisi üretmiş grup olarak bilinmektedirler.

 Türkiyede ve dünyada binlerce sanatçı buna örnektir ve bu gruba sadece ünlü olabilmek için girmiştir.Çünkü bu insanlar onları ünlü yapma vaatleri veriyorlardır.Örneğin:

 Atiye

,(Aşkistan şarkısı)    Madonna,Justin Timberlike,Laddy Gaga,Miley Crus,,Beyonce,Tarkan, Christina Aguilera,Sertab Erener,Paris Hilton,Maroon 5,Shakira, Britney Spears...daha adını sayamadığım binlercesi var haberiniz olsun...

  karşı çıkıp Öldürülenler...

  Eminem, Tupac , Micheal J., Bob Marley gibi ünlüler bu sistemin farkındaydılar ve önüne geçmek için savaş verdiler.Ancak eminem hariç diğerleri öldürüldü.

  Mesela ...Micheal Jackson’ın ‘They Don’t Really Care About Us’ adlı ‘yasaklanan’ videosunu izlediğinizde farkına varırsınız.
TEK GÖZ sembolü içeren bir duvarın önünde şarkının ‘beni korkutmaya çalışıyor, beni öldürmek istiyorlar’ dizelerini söyler MJ.
Daha sonra yeniden duvarın önünde ‘Ama asla beni ele geçiremeyecekler’ demiştir. (Şarkı sözlerinin bu tek gözlü duvarın önüne gelmesi imkansız.)
Ayrıca Michael Jackson  zehirlenerek öldürülmüştür.Aslında Michael i defalarca zehirlediler ancak bu sonuncu onun ölümüne sebep oldu.Bunun videolarını izlemelisiniz...Korkunç...

Eminem'de ilk şöhret olmaya başladığında bu illetin içerisindeydi. Ancak son albümünde ve baba olduktan sonra çok değişti. Rihanna ile yaptığı düette, Rihanna hayranlarını kendi tarafına çekmek amaçlıydı. Çünkü Eminem bu sisteme karşı çıkmaya başlayınca medya vb. basın organları tarafından sindirilmeye başlandı. Ve eğer susmazsa bu şekilde sesini duyurmaya devam ederse maalesef sonu Micheal Jackson gibi olacaktı.

Eminem’in,Lady Gaga'ya ödül verdiği sıradaki korku dolu bakışlarını kıyafetinin çirkinliğinden mi sanıyorsunuz? Tabii ki hayır.
O kıyafetteki mesajdan dolayı dehşete düşmüştü ki son zamanlarda tehdit aldığı söyleniyor.

  Tek g.öz,piramit,v.b resimler  onları temsil ediyor...

Aslında bu anlattıklarımız çok da gizli şeyler değil. Katty Perry bir röportajında açık şekilde “16 yaşımda müzik dünyasına girdiğimde işler yolunda gitmedi, ben de ruhumu şeytana sattım” diyordu.

 Bence bunların sonu kimsenin başna gelmeyecek kadar korkunç olacak...Allah birdir ve tektir....Bunu bilmeyenler sonsuz ateşten kurtulamayacaktır...

  NEDEN POLİSE GİDİLMİYOR ?

10 milyon gelse illuminati örgütünü kapatamaz. Dünyada bu olaydan haberdar olan insan cok olsa ilgili olanlar cok az ve sadece bizimle yetmez daha fazlamız gerekiyor.İsteseler Obama’yı öldürebilecek güçteler

Lütfen bu konuda bildiklerinizi veya bilmediklerinizi sorun cevaplarım...Bu arada Justin Bieber hayranları...Justin küçükken vardı ancak şimdi çıkmak için savaş veriyor...

  multimedya  ya resim koydum...Araştırmanızı tavsiye ederim...

En İlginç Efsaneler ve İnsanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin