Bu hikaye İspanyada geçiyor.Ve size gerçek olduğuna dair yemin edebilirim....
Tarih:23 Ağustos 1974
Efsanemiz İspanyadaki küçük bir evde geçiyor.Evde çocukları ve eşiyle oturan Maria Gomez Camara adında bir kadın yaşıyormuş.Bir gün mutfak duvarında silinik şekillerin oluştuğunu fark eder.Bu düzensiz şekiller günden güne daha çok belirginleşir.Bunlar korkunç insan yüzlerinden başkası değildir.Kadın bu durumdan rahatsız olur ve duvarı alçı ile kapatırlar.Ama bu yüzlerin kaybolmasını sağlamaz.Tam aksine duvardaki yüzler gittikçe artar.Ve bu yüzler sanki kızgın gibidir.Maria artık çıldırmak üzeredir.Hemen yetkilileri ararlar.Kısa süre içinde ev araştırılmaya alınır.Bilim adamları ,psikiatrisler v.b araştırırlar.Hatta duvardan bir kesit koparıp laboratuara götürürler.Ancak bir gün sonra gördükleri olay karşısında ne yapacaklarını şaşırırlar.Duvardan koparılan kesitin içindeki resim kendini tamamlamıştır.Laboratuarda hiçbir sonuç alınamamıştır.Duvar parçasına hiç bir şekilde boya değmediği ortaya çıkmıştır.Böylece aile o evden taşınmıştır.Bilim adamları ise araştırmalarına hiç aralık vermeden devam etmiştir.Çünkü bu olay tüm dünyanın merakla izlediği bir olaydır...
Araştırmacılar son olarak evin altını kazmaya karar vermişler.Kazdıklarında ise bir sürü insan iskeletleri ile karşılaşmışlar.Meğer bu bölge çok eski zamanlarda kocaman bir şehrin mezarlığı olarak kullanılıyormuş.Hemen bu çukuru tekrar kapatırlar.Ancak.....
İki hafta sonra, başka bir adamın yüzü belirdi ve iki hafta sonrasında ise, 9-15 tane minik yüzler ile çevrili bir kadının yüzü görüldü.Zemin birkaç kez yırtılmış, ama yüzleri restore edildi, her zaman geri döndü ; Görüntüler deterjan ile temizlendi, ama gözleri genişledi ve ifadeler değişmiş olsa da, fotoğraflar devam edildi; Kimyacılar çimento örnekleri test uyguladılar, ama boya veya boyalarla hiçbir kanıt bulunamadı.
Olayı araştıran psikologlardan bir tanesi,açılan çukuru incelerken bir ses duyduğunu idda eder.Sesler ona : '' Maria bizi bulacak...Daha derinlere gömün '' dediğini söyler.Doktor kısa bir süre sonra delirerek ölür.Yıllar sonra Maria nın kocası ölür ve bodrum katındaki bir duvarda resmi çıkar.Maria ise seksen yaşında hastanede ölüm kalım savaşı verdiği sırada ısrarla evine gitmek istediğini söyler.Sonunda dayanamazlar ve onu odasındaki yatağına yatırırlar.Sabah geldiklerinde kadını ölü olarak bulurlar.Bir kaç gün içerisinde bodrum katındaki kocasının resminin yanında kendi resmi görülür.
Buranın dehşetli gizemi hala günümüzde de devam etmektedir.Her yıl binlerce insan o evi ziyaret eder ve bir umut sesleri duymaya çalışırlar.Ancak korku içinde ziyaret edilen bu eve duyulan raabet her geçen gün ggiderek artmaaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İlginç Efsaneler ve İnsanlar
Non-FictionDünyadaki en ilginç ve bir o kadar da gizemli olayları yazıyorum...Merakı olanlara...