+Kolejna notka na dole
Tony💲- Nasz kochany miliarder chciał wyznać ci miłość już 3 dnia waszej znajomości, jednak na szczęście poszedł po rozum. Powiedział to po tygodniu.
Steve🇺🇸 - Jako iż Steve jest dość satroświecki to wolał z tym poczekać. Po tych 8 miesiącach zrozumiał, że cię kocha i powiedział ci to.
Bruce🔬- Znałaś się już z doktorem rok. Po tym czasie zrozumiałaś, że to więcej niż przyjaźń i powiedziałaś mu to. Najbardziej się bałaś, że Bruce cię odrzuci dlatego tak z tym zwlekałaś.
Thor🔨- Młotek po prostu wyjechał do Asgardu. Wrócił po półtora roku, a ty zrobiłaś mu taką aferę, że cały Nowy York to pewnie usłyszał. Na końcu powiedziałaś mu, że ma nie wyjeżdżać na tak długo, bo go kochasz.
Loki🗡- Laufeyson podobał ci się od początku. Nie dość, że był przystojny to jeszcze można było z nim porozmawiać na poziomie. Po miesiącu zrozumiałaś, że się zakochałaś, jednak nie chciałaś mu wyznawać uczuć. Na szczęście po miesiącu Loki wyznał ci miłość.
Stephen💥- Często spotykałaś się z Stefanem, żeby porozmawiać o neurochirurgi. Po 3 miesiącach on zdecydował się powiedzieć Ci o swoich uczuciach.
Peter🕸 - Niestety Peter i ty jesteście bardzo nieśmiali i żadne z was nie chciało powiedzieć o swoich uczuciach drugiej połówce, bo myślało, że utknęło w friendzone. Ty pierwsza się przełamałaś.
Bucky🔫- Chciał być szybszy od swojego przyjaciela Cap'a , więc powiedział ci to po 7 miesiącach.
Pietro👟- Pietro to szybki chłopak, więc szybko wyznał ci miłość. I bał się, że ktoś mu cię zabierze.
Wade💣- Jak zabiliście tego gościa co dał ci zlecenie to zaatakowali was jacyś ludzie. Zostałaś postrzelona, potem Wade ich załatwił i się tobą zaopiekował. Wyznałaś mu miłość, jakoś tak impulsywnie.
Vision📚- Oboje baliście sobie powiedzieć te dwa słowa. Ty nie chciałaś pierwsza tego wyznać, bo miałaś obawę, że Vision nie ma uczuć, ponieważ jest andriodem, jednak on wyznał ci miłość po 6 miesiącach.
T'Challa🐱- Być może trzy tygodnie to mało, ale ty zdecydowałaś się wyznać uczucia po takim czasie, aby żadna kobieta ci go nie zabrała.
Natasha🕷- Jej praca to główny powód tak długiego czasu. Nat nie chciała ci tego powiedzieć, ale zaczęła do ciebie coś czuć po 9 miesiącach, jednak bała się o ciebie i nie chciała ukazywać wrogą słabości.
Wanda🔮- Wanda tak na prawdę powiedziała to przypadkiem, ale wyszło na dobre.
Sam🐦- Stwierdził, że jesteś zbyt delikatna i musisz poczuć jak to jest mieć prawdziwego mężczyznę, który cię obroni.
Scott🐜- Tak długo zwlekałaś ze względu na jego córkę. Jednak tak naprawdę to ona cię zmusiła, abyś to powiedziała jej ojcu, bo inaczej sama to powie.
Clint 🏹- Stwierdził, że jeśli kochasz My Little Pony tak mocno jak on to jesteś dla niego przeznaczona i nadajesz się na matkę jego dzieci. On na serio tak powiedział.
Z powodu, że byłam na wakacjach i przez całe dwa tygodnie internetu nie miałam to nie zaczęłam nawet Q&A. Narazie będę wystawiała normalne rozdziały, a kiedy wstawię Q&A to sama nie wiem mam nadzieję że jak najszybciej.
Rozdział sprawdzony przez:turbosmiesznosc
~LH
CZYTASZ
Preferencje Marvel
RandomSa to moje autorskie pomysły. Czasem podpowiadają mi @turbosmiesznosc i @reczniczek i jeszcze parę osób. Występują tu postacie takie jak: -Tony Stark -Steve Rogers -Bruce Banner -Thor Odinson -Loki Laufeyson -Stephen Strange -Peter Parker -B...