Tony💲- Za dużo sytuacji, by jedną opisać.
Steve🇺🇸 - Chciał zrobić striptiz przy wszystkich. Poszliście do domu i tam ci zrobił. Bardzo Ci się podobało
Bruce🔬- On się jeszcze nigdy nie upił. Ty go pilnujesz
Thor🔨 - Spytał się Loki'ego czy Loki zostanie jego żoną.
Loki🗡- Zgodził się na propozycje Thor'a
Stephen💥- Wrzucił cię przez portal na Sahare. Na szczęście jacyś ludzie z tam tąd cię znaleźli i ci pomogli. Przyszedł dopiero następnego dnia
Peter🕸 - Jesteście za młodzi i nie chcecie narazie pić
Bucky🔫- Spytał się czy zostaniesz matką jego dzieci i zasnął na twoich kolanach. Thor z Steve'm pomogli ci go zanieść do pokoju.
Pietro👟- Pobiegł do Belgii po czekoladę. Znaczy miał takie plany. Wbiegł w ścianę przez co zwichnął sobie nadgarstek.
Wade💣- To co u Tony'ego.
Vison📚- On tak jak Bruce jeszcze nigdy się nie upił. Zawsze oni razem ogarniają towarzystwo.
T'Challa🐱- Łasił się do ciebie jak kot, a potem skoczył z kanapy mówiąc, że koty spadają na cztery łapy, niestety zwichnął sobie kostkę.
Natasha🕷- Opowiadała ci o jej życiu przed wystąpieniem do Tarczy. Na trzeźwo nigdy by tego nie zrobiła.
Wanda🔮- Patrzyła każdemu do umysłu, a potem ci o tym opowiadała. W sumie zachowywała się tak jak zawsze tylko trochę bardziej sepleniła.
Sam🐦- Chciał połamać na jego skrzydłach bez skrzydeł, na jego szczęście po wstrzymałaś go.
Scott🐜- Rozmawiał z mrówkami o jego córce.
Clint 🏹- Mówił wszystkim jakie to My Little Pony jest wspaniałe i czemu trzeba je uwielbiać. I tak przez trzy godziny...
Quill 📼- Tańczył i śpiewał do czasu, aż nie spadł z stołu na którym stał
Gamora👽- Ona się jeszcze nie upiła, ktoś w końcu musi pilnować strażników
*Uznajemy, że każdy z tej listy może się upić
~LH
Rozdział nie sprawdzony
CZYTASZ
Preferencje Marvel
РазноеSa to moje autorskie pomysły. Czasem podpowiadają mi @turbosmiesznosc i @reczniczek i jeszcze parę osób. Występują tu postacie takie jak: -Tony Stark -Steve Rogers -Bruce Banner -Thor Odinson -Loki Laufeyson -Stephen Strange -Peter Parker -B...