Q&A-odpowiedzi (1/2)

940 30 31
                                    

Uwaga jest to bardzo długie Q&A. Jeśli nie lubisz takich czytać możesz to ominąć. Dziękuję. 1843 słów.

Autorka: Witam szanownych państwa w tym jakże cudownym szpitalu psychiatrycznym połączonym z przedszkolem. Zaraz rozpocznie się show... czekaj gdzie wszyscy?

Steve: Stark się pewnie spóźni, Peter i Clarie dopiero co lekcje skończyli, dziewczyny, czyli Wanda, Nat i Gamora z zakupów wracają. Lokiego gdzieś zniknął. I nie wiem gdzie jest Stephen.

Stephen: *wychodzi z magicznego portalu, z dziewczynami* Już jesteśmy

Autorka: Co wy razem robiliście?

Stephen: Wanda do mnie zadzwoniła, abym je odebrał.

Autorka: Gdzie jest Clarie i Peter?

Peter: *wbiga do sali z Clarie*Już jesteśmy. Ned nas zatrzymał.

*W tej chwili do pomieszczenia wchodzi Stark wraz z Loki'm*

Autorka: Dobra kilka słów wyjaśnienia dla czytelniczek. Niektore pytania odrobinę zmieniłam, aby lepiej mi pasowały, jednak sens został. Będą tu wszystkie postacie z preferencji, moja kochana turbosmiesznosc znaną pod imieniem Clarie i ja. Posługiwać będę się imieniem Imogen, gdyż jest lubię i mogę. Bohaterzy będą odpowiadać na pytania zadane przez was. Na pierwszy ogień idą pytania do Tony'ego. A no i najlepiej by było gdyby reszta podczas zadawania pytań była cicho.

Tony: Wiadomo, że pierwszy

Autorka: Dobra ucisz swoje ego. Pytanie od LoveGame19
- Chcę jednego blaszaka, oddasz mi któregoś?

Tony: Mogę ci jedynie zrobić jakiegoś, ale musisz kiedyś do mnie wpaść i omówić szczegóły.

Autorka: Okej. Teraz pytania od Rebecka66
-Wpadniesz?

Tony: Kiedy tylko zechcesz.

Autorka: I następne pytanie od tej samej osóbki, a tak właściwie rozmowa
- Ej Tonyś słuchaj *szepcze mu do ucha* co sądzisz o Bucky'm i Cap'ie? Będą razem?

Tony: *również szepcze* Sądzę, że tak, ale tego pierwszego shipuję również z Romanoff

Steve: Ej co tam sobie szeptacie do ucha

Autorka: Przekleństwa, więc wyluzuj Kapitanie *mówiąc to mruga prozumiewawczo do Tony'ego* Mam takie samo zdanie Stark. Ale wracając nadal pytania do Tony'ego i kolejne od Rebecka66
-Czy możemy napisać o tobie książkę, i czy napisze potem z nami książkę ,,Śliwki i Tarcza"( ͡° ͜ʖ ͡°) ???

Tony: W obu jestem na tak

Bucky: Okej co w tym chodzi?

Autorka: I kolejne pytanie od tej samej osoby
- Wpadniecie na moje urodzinki? Plose, mam dla ciebie zapas alkoholu (͡° ͜ʖ ͡°)

Tony: Jeśli zaproszenie jest jeszcze aktualne to pewnie, a tego pewny nie jest, bo autorka dopiero po prawie dwóch miesiącach wstawiła odpowiedzi, a mogę do ciebie przyjść w każdej chwili by wypić alkohol.

Autorka: Mam na obronę argument, że wstawiałam inne rozdziały. Jednak jeśli jest po twoich urodzinach. Wpadniemy do ciebie wszyscy i zrobimy imprezę.

Preferencje MarvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz