19.Dodaje Gamorę👽

792 24 8
                                    

1. Łowcą

2. Poznałyście się w więzieniu na Kyln. Jesteś dość dobrym łowcą, niestety złapała cię Nova Corp. Wiedziałaś, że mają przyjść nowi więźniowie. Jakoś bardzo się tym nie interesowałaś, jednak gdy ich zobaczyłaś zmieniłaś zdanie. Była tam Gamora córka Thanosa, osobnika, który zniszczył twoją ojczystą planetę. Miałaś ochotę ją zabić, jednak wiedziałaś, że to by nic nie dało. Po mogłaś jej uciec od tych pól główków i poszłaś z nią do twojej celi.
-Dziękuję-powiedziała kobieta
-Nie ma za co, jestem [T.I][T.N]
-Gamora Titan.
-Powiedzcie co wiąże cię z tymi yyy osobnikami?
-Miałam sprowadzić glob do Thanosa, ale zdradziła i znalazłam niezależnego kupca.
-Ufasz mi?
-No tak, w końcu mi pomogłaś.
-Miło mi.
Potem towarzyszyłaś Strażniką w ich misjach. (Byłaś przy wszystkich wydarzeniach z filmu Strażnicy Galaktyki vol.1, tak jakby dodałam postać rozumiecie c'nie?) Potem przekonałaś się do niej i się zaprzyjaźniłyście.

3. Zabije tą kobietę

6.

7. ,, Kim ona jest?"
,, Dziwne, że mi pomogła"
,,Chyba mogę jej to powiedzieć nie sądzę, aby próbowała wykorzystać to przeciwko mnie"

8. Słuchałyście muzyki na fulla, tańczyłyście i jadłyście słodycze, ale to wieczorem. Wcześniej bawiłyście się z dziećmi z Zandaru.

9. ,,Stranger Things"

Quill wam go polecił i zaczełyściego oglądać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Quill wam go polecił i zaczełyście
go oglądać. Jak go oglądacie nikt nie może wam przeszkadzać, bo to źle się dla niego skończy.

10. Ty

11. Jeden kwartał (3 miesiące)

12. Na początku wstydziłaś się tego, jednak zrozumiałaś, że nie możesz tego ukrywać i wyznałaś jej miłość.

13. córka Shreka, zabójczyni, dziewczyna Quilla

14. ,,Przeżycia najgroźniejszej kobiety w całym kosmosie"
I ,, Jak zabijać?- poradnik"

15. Kochanie, łowco, bff Yondu (dlaczego dowiecie się w innych częściach)

Rozdział nie sprawdzony, za błędy przepraszam jak jakiś zobaczycie napiszcie mi w komentarzu
~LH

Preferencje MarvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz