18. Dodaje Petera Quilla📼

983 29 7
                                    

1. Pracujesz w sklepie muzycznym

2. Byłaś właśnie w sklepie twojego brata i twoim. Sprzedajecie tam kasety. Chociaż tak naprawdę powinien być to twój sklep, bo jesteś w nim codziennie, a twój brat wpada tu może raz na miesiąc. Znasz się na muzyce bardzo dobrze, jednak najbardziej lubisz lata 70-te i 80-te. Słuchałaś właśnie piosenki ,,Stayin' Alive" i czytałaś książkę. Nucąc sobie tekst piosenki  nie zauważyłaś, że ktoś wszedł do sklepu.
-Przepraszam?- spytał jak potem zobaczyłaś uroczy blondyn.
-W czym Panu pomóc?- powiedziałaś zamieszana
- Chcę trochę odświeżyć moją kolekcje płyt. Przyjaciele narzekają, że w kółko puszczam te same utwory.- zaśmiał się nerwowo
- Jakie lata pan preferuje?
-70-te i 80-te. No i nie pan tylko Peter Quill
-[T.I][T.N] - uśmiechłaś się, odłożyłaś książkę i zaczełaś szukać dla niebiesko-okiego kaset. Musiałaś kucnąć, aby znaleźć odpowiednią kasetę i usłyszałaś jego głos za sobą.
- Fajny tatuaż.- powiedział
- Dziękuję. Już znalazłam. Jak chciałbyś się kiedyś jeszcze spotkać to zadzwoń.- powiedziałaś podajać mu kasety i karteczkę z twoim numerem telefonu
- Jasne, że zadzwonię skarbie.-uśmiechnął się szelmowsko i wyszedł, a ty wiedziałaś, że szybko nie zapomnisz o tym uroczym mężczyźnie.

3. Nic, poszedł sobie

6.

7. ,, Jest ładna, zna się na muzyce i jest ładna ideał po prostu"
,,Wygląda jak moja przysłała żona"
,, Nie zły tatuaż, mraśnie:

8. Razem z wszystkim strażnikami polecieiście na ziemi i kupiliście mega dużo słodyczy, a potem jedliście je chyba przez tydzień.

9. ,, Dr. House"

Nie ma jakiegoś powodu dlaczego zaczeliście oglądać ten serial

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie ma jakiegoś powodu dlaczego zaczeliście oglądać ten serial. Spodobał się wam więc oglądacie go. Szkoda, że innym strażniką też się spodobał więc nie możecie zrobić sobie maratonu serialowego we dwoje.

10. Ty

11. Równo rok

12. Poczułaś już coś do tego głupka po 7 miesiącach, jednak on musiał ratować kosmos i przyleciał dopiero po roku. Wtedy ty się na niego rzuciłaś i powiedziałaś, że go kochasz, a on cię pocałował.

13. debil, beztalencie muzyczne, ten którego rzuciła Gamora

14. ,,Kocie ruchy, czyli jak tańczyć na moim poziomie"

15. Pete, Quilluś, Tancerzyk

16. Muzo ty moja, Kasetka, Słuchaweczka

Rozdział nie sprawdzony
~LH

Preferencje MarvelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz