Άνοιξα τα μάτια μου για να δω ακριβώς το ίδιο σκηνικό με τις προηγούμενες φορές.Νίωθω σαν να περνάω deja vu ξανά και ξανά.Μαζεύω το κορμί μου και κάθομαι στο κρεβάτι βάζοντας το δεξί μου πόδι να κρέμεται από αυτό.Δεν μπορώ να μείνω εδώ μα δεν μπορώ και να φύγω.Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο για να το σκάσω από αυτό το μέρος μα κανένας δεν είναι εφικτός διότι αισθάνομαι ότι θα τον ανακαλύψει.Είναι σαν να παρακολουθεί κάθε μου κίνηση,σαν γνωρίζει κάθε μου σκέψη.
Πως μπορεί να το κάνει αυτό;Ή μάλλον,για ποιον λόγο το κάνει αυτό;Τι θέλει;χρήματα;Γνωρίζει ότι η οικογένεια μου μπορεί να του τα προσφέρει,άρα είναι μεγάλο κίνητρο για εκείνον.
Για μια στιγμή μου ήρθε το τραγούδι της Alessia Cara-Here.Χαμογέλασα.
Γιατί αν τραγουδούσα,θα ακουγόμουν σαν να πετάνε γάτες στον τοίχο.Θυμάμαι το άκουσα τελευταία φορά το απόγευμα πριν βγούμε με τα κορίτσια.Μακάρι να μην γιόρταζα ποτέ τα αναθεματισμένα μου γενέθλια εκείνο το βράδυ.Ίσως να μην βρισκόμουν εδώ,τώρα.Άραγε τα κορίτσια έχουν ανησυχήσει για εμένα;Ή οι μέρες τους περπάνε για άλλη μια φορά αδιάφορες μη προσέχοντας την ύπαρξη μου δίπλα τους;
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και τυλίχτηκα με το παλτό που είδα πιο πέρα κρεμασμένο στην ντουλάπα.Άραγε πόσες έχουν έρθει εδώ για να υπάρχουν όλα αυτά τα παλτό και τα ρούχα μέσα στην ντουλάπα.Πόσες δύσμοιρες σαν κι εμένα....
Κατέβηκα κάτω ανήσυχη και τον είδα όπως χθες να κάθεται στην κουζίνα και να κοιτάει το τοπίο έξω από το παράθυρο χωρίς να μου δώσει ιδιαίτερη σημασία."Θέλω να κάτσεις φρόνιμη σήμερα γιατί θα έρθει μια δασκάλα να κάνει μάθημα στον μπαμπάκα" είπε παίρνοντας άλλη μια τζούρα από τα βαριά τσιγάρα του.
Μπαμπάκα;Ορίστε;Αυτός έχει πάρει πολύ θάρρος.Μπαμπάκα....ακούγεται τόσο αηδία αυτή η λέξη να βγαίνει από το στόμα του.
Δεν ήταν ανάγκη η ενημέρωση γιατί πολύ απλά δεν με ενδιαφέρει ποια θα έρθει και τι ακριβώς θα του κάνει.Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να φύγω από εδώ και μάλιστα τώρα αν γίνεται."Και τι μάθημα θα σου κάνει;" είπα ειρωνικά σηκώνοντας το ένα φρύδι καθώς στηρίχθηκα στο ψυγείο.
"Ιδιαίτερα" απάντησε ξερά και απλώθηκε στην καρέκλα του."Νόμιζα ότι θα φέρει ολόκληρη την τάξη βρε" σχολίασα από μέσα μου και ξεροκατάπια μόλις είδα πως σηκώθηκε απότομα και ήρθε δίπλα μου φανερά ενοχλημένος με το σχόλιο μου."Αν θέλεις μπορείς να έρθεις και συ για ιδιαίτερα"ο τόνος του άλλαξε και από απότομος έγινε πιο ερωτικός.
YOU ARE READING
Light My Fire #SCFS WINNER 2018
RomanceΜπορεί ο έρωτας, να είναι "θανατηφόρος"; ❦My lips are the gun.My smile is the trigger.My kisses are the bullets.Label me a killer. ❦ #SCFS WINNER 2018¶ ⚫Cover:By me⚫ Don't copy 'cause I'll find you.And then I'll steal all of your...