BÖLÜM 2; Cin Bizi Cezalandırdı...

222 27 29
                                    

Aslının hal ve hareketlerinden tedirgin olmamak elde değil aq deli deli hareketler edince yeter ya ne cinmiş geldiği yok diyip ayağı kalktım kafamı bi çevirdim kızların gözleri kan kırmızısı şşş lan benimi korkutuyonuz sikerim belanızı tamamlan yeter hadi ışıkları açalım ulan ışıkları açma düğmesi yerinde yok Allahhhh tam kapıya doğru koşıyodum Ezgi arkadan bağırdı Can nolur gitme:(( Sizce Ben bu laftan sonra gidebilir miyim ? TABİ giderim lan bana kızmı yok sikerim yapıcanız işi diyip kapıyı zorda olsa açtım.

Eve gider gitmez ilk işim boy abdesti aldım neme lazım şimdi akşam gelirler felan filmlerde öyle olluyor aq abdestsiz gitmeyelim, vurdum kafayı yattım. Ertesi sabah uyandığımda üzerime bir gerginlik vardı üzerimde hazırlanıp okula gittim. Üniversite 1.sınıf ilahiyat bölümü ama sınıfı boka alıştırdım hele bide rümeysa diye bi kız var babası imam annesi doktor kız torbacı ahahdkejfjdmdk. Neyse konuyu saptırmadan devam edek. Okula geldim aklım kızlarda kalmıştı. Okula baktım baktım bulamadım, Aslıyı aradım nerdesin Kuzen? Okulun arkasındaki kafedeyiz uğra yanımıza diyip kapattı. Sınıftan mehmet diye bi arkadaşıda aldım(tek gitmeye götü yemedi diyenler haklı) gittik kafeye bunlar en arka masaya geçmiş birinin kaşları yanmış birinin saçı yok gülsemmi ağlasammı bilemedim aq djdkdkc.. kuzi noldu cin çarpmışa dönmüşsünüz felan diyip gülüyorum. Sus Can gülme bunların hepsi senin yüzünden biz cezalandırıldık ve seni istiyorlar yoksa herşey daha kötü olacak. haydaa ulan nerden geldim yanınıza allah hepinizin belasını versin ya diyip oturdum anlatın dedim.

Aslı birdaha ayin yapıp çağırmamızı ve özür dilememi istediler. Aslı bak ben osuruğundan tırsan adamım beni bulaştırmayın şöyle şeylere. Ezgi gözlerime aşkla bakıp bende seni korkusuz sanardım pü amk demezmi. Bi an gaza geldim akşam kurun masayı gelcem dedim mehmet tutturdu bende gelcem bende gelcem diye iyi gel aq yarak var sanki tövbe neyse akiam oldu taktım muskamı, arka cebe de ekmek bıçağını koydum nolur nolmaz. Aga giyindim gittim kuzenlere yine.

Allah allah bi işkillenmedim değil hani eniştem o eve 400 lira kira veriyor evden çıkmadığı zamanları bilirim neyse ben daha içeri girmeden kapı kendiliğinden açıldı dakika 1 gol 1 ama erkekliğime bok sürdürmüyorum kızlar naber ahah makara muhabbete düşüyorum felan ulan salona geçtik mehmet piçi benden önce gelmiş Ezgiyle sohbet ediyor çektim bi kenara memo bak olum Ezgi Yengen olur seni cin çarpmadan ben çarparım akıllı ol deyip geçtim tekrar salona bunlar o sırada mumları yakıyor ve tekrardan başladık... (DEVAMI İÇİN İYİ BİR VOTE VE YORUM BEKLİYORUM OKUYAN HERKES DÜŞÜNCESİNİ BELİRTEN Bİ YORUM YAPABİLİRMİ LÜTFEN)

3 HARFLİNİN 50 TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin