Çıktın aslıların evine gittim Can Bak bu cin bizden bir görev daha istiyor eğer yapmazsa larnetli kabilesinin üzerime salmaya ant içmiş benim Tepe attı bak bana Aslı Söyle ona öyle atar gider yapmasın bizde gop çocuğuyuz hani kendi semtimizde yol mu yiyeceğiz Aq O süre evin kapıları kendiliğinden açılıp kapanmaya başladı Aha Vallahi bu sefer boku yedim diye düşünüyordum Aslı elini omzuma koyup merak etme Kuzen bu olayların da Üstesinden geleceğiz cin dedi ki adam başı 500 TL parayı Akıncı mezarlığına görmezsiniz size yahudi hazinesinin yeni söylerim dedi Aslı Bu cin bizimi koparıyor Hayırdır sanki kuponcu amk 300 TL ver 50 milyar Kazan Bu nedir ya vallahi bak zar zor 300 TL buldum nereden bulacağım ya of çıktım mahalleye geldim bizim Sabri abi vardı taksici Ona anlattım bu durumu kardeş o işlerin şakası olmaz ne istemişlerse ver gitsin 500 lira büyük bir para değil içimden diyorum ki amk 10 lira ver desem felç geçiricen kalkmış 500 TL bir şey değil ki diyosun Aq Neyse bu parayı sike sike çıkartmak lazım da mahallede oruspu Necla diye biri vardı kendisi hard kaşarlar dandır sadece zengin Adamlarla bir oluyor son çare kapısına gittim Ay can sen bizi tanır mıydın ya deyip boynuma atladı normal zaman olsa onu orada evire çevire sikmesini bilirdim de işte zaman normal değildi Necla gel şöyle otur bak ben bir bok yedim başımda bela var bana acil para gerekli Dur benim pezevengin Çağırayım belalı adamdır olayı çözerim deyince tuttum telefonu Necla mal mal konuşma bu doğaüstü Olay senin pezevenk değil dünyadaki tüm peçeneklerde toplansa yine çözemez anlattım tüm olayı bana iş bulsana Necla jigololuk yapmak istiyorum dedim ilk kahkahayı bassa da bunu yolda emin adımlarla ilerledi mi anlamış olmalı ki olur olur Tamamdır Sen yarın akşam beşte ............. adrese gel Kat 5 No hatırlamıyorum Neyse ertesi gün dediği adrese gittim Mehmet tutturmuş ben de geleceğim peçete tutarım ya sabır bu Mehmet'i benim başıma bela eden milli eğitim bakanının da Allah belasını versin Ulan alın başka okula Verin Şu spastiği Neyse aldım Bunu da girdik evden içeri her taraf Rus kadınlarla dolu Hani gönlümün çiçeği güzeller güzeli Necla bile bunların yanında amsız kalır Neyse bir heyecanlandım Necla geldi koluma girdi Gel bakalım senin yerin yan oda Aha bunlardan bir oda değil iki oda dolusu varmış Bir yandan da yürürken heyecan osuruklarını salıyorum Neyse bir girdik odaya Tövbe bismillah içeride sanki yaşlı kadın matinesi var amk biri tekerlekli sandalyede oturuyor de Mehmet gitmiş tek tek ellerinden öpüyor belki harçlık veriler falan dkdkdşxöco sıra arkamı bir döndüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 HARFLİNİN 50 TONU
Horror☆BİRAZ KORKUNÇ FAZLASIYLA KOMİK☆ Kuzenim Aslı İle Çağırdığımız En Tehilkeli Kabilelerden Bir CİN ile Olan Mücadelemi Anlatan Efsane Bir Kitap...