Arkamı bir döndüm arkamda Nejla saçma sapan hareketler yapıyor Arapça bir şeyler söylüyor bundan da işkillendim Aq nasıl bir teşkilata düştüm lan ben neyse ekmeğimin peşindeyim paramı alıp da siktirolup olup gideyim diye düşünüyorum yaşlı bir kaşarita tuttu beni bir saatte 100 lira vereceğim 5 numara odaya geç tuttum bunu hala 100 lira nedir Aq ben vereyim siktirgit şuradan diyemedim kabul ettim odaya geçip çatır çatır siktim allahım affetsin Ulan bir cin bir insanın hayatını bu kadar mı siker nefes alsam günaha giriyorum.
Neyse o gün 400 TL topladım kaldı 100 TL ne yapsam ne yapsam iye düşünürken Nejla aradı Can bize gelir misin dedi Hazırlandım çıktım mutfağa geçtik BİM'den Mahmut markalı üçü bir arada almıştım O onu hazırlarken ben de erkeklik duygularımın bana verdiği yetkiye dayanarak Durmuş minik serçem in poposu seyrediyorum birden arkasını dönüp beni istiyor musun dedi Daha cevap vermemi beklemeden dudaklarıma yapıştı Ben Dur bir saniye demeye kalmadan kendimi Necla'nın yatağında buldum Hangi ara soyunduk hangi ara işi bitirdik hatırlamıyorum.
Gözümü açtığımda da telefonumda sayısız cevapsız çağrı bir yandan ev bir yandan Aslı aramış Necjla'yı uyandırmadan evden çıktım komidinin üzerinde 150 TL para vardı herhalde bana bırakmış deyip aldımNeyse babamın dükkanına çıktım gittim oğlum birkaç gündür üzerine bir stres var Dün gece de eve gelmedin anlatmak ister misin dedi ya Baba Üzerime gelmeyin sıkıntılarım var deyip cool bir şekilde ayağa kalktım babam tekme tokat dövüp mutfağa soktu çalış piçkurusu senin iyi ggötün kalkmış ben de 2 dakika da olsa İzmirli aileler gibi her şeyi konuşarak halledeceğimizi düşünmüştüm.Neyse parayı toparladım Aslı'yı aradım Aslı Akşam görüşelim Emaneti vereyim dedim neyse mutfaktayım bulaşıkları yıkıyorum telefonu bir mesaj geldi Nejla mesaj atmış Can Allah belanı versin doğalgaz faturasını parasını alıp gitmişsin haram olsun Haxkdksmxm Vay amk Ben ne bileyim o gece oraya borç istemek için gitmiştin Neyse bir şey yazmadım akşam oldu kasadan bir 20 lira aşırıp bastım aslıların evine gittim Ben gitmeden Mehmet ezgi de çoktan oradaydı adam başı çıkartıp paraları Aslı tekrar bir ayin yapalım deyip yeni dizi Halkalı sürdü aynaları dizdik mumları yaktık Aslı bağıra çağıra yine Arapça bir şeyler okuyor falan ben o sıra nasıl etsemde şu Ezgi'yi siksem diye düşünüyorum yine kapılar kendinden açılıp kapanmaya başladı Mehmet bağırıyor benim dayım cin Bakanlığı'nda müsteşar diye falan abi ya çocuk bizi güldürmek için yapıyor ya da harbiden salak neyse dedim yeter artık aslı bak sana toplam 800tl verdik kurtar bizi şundanBu salak salak kendini sağa sola atıyor hep oturup kalkıyor gözlerini bir açtı kıpkırmızı dönüp bize doğru gençler size söylediklerimi yaptığınız halde Hiç birinize zarar gelmeyecek şimdiki göreviniz size vereceğim adrese girip hırsızlık yapmanın ben atladım Abim bir şey söyleyebilir miyim bakın Ben dindar bir aileden geliyorum Dedem Hacca yürüyerek gitmeye çalıştığı için yolda şehit olmuş Besmelesiz nefes bile alamayız beni azad edin bu görevden. kapıları yine açılıp Açıldı kapandı aq buna da bir şey söylemeye gelmiyor Hemen bir asabiyet bir stres Memo ayağıma vuruyor Sus piçkurusu sus cenabet gezmediğin gün yok cinimi kandırıyon amkBak Memo şuna bir şey diyemiyorum Ama ananı sikerim zaten hayatımızı sikti bu deyip asliya Tokadı koydum bu geldi Kendine Ne yapıyorsun sen falan şimdi Boku yedik deyip evin içinde sağa sola koşuyo iyice Deliye bağladı bu.
Neyse dedim arkadaşlar benim tanıdığım iyi bir hoca var ben ona götüreyim dedim Hüseyin hocanın yanına gittik çardakta oturuyoruz Hoca bir şeylerden rahatsız acaba Memo ter kokuyor ondan mı diye düşünürken Hoca benle Ezgi'yi alıp yürüdü arkadaşlar bakın Bu Aslı denilen kızdan bir şeyler seziyorum ondan uzak durun Allah'ın izniyle ben sizi kurtaracağım Ezgi korkuyor elimi bırakmıyor bundan bende Hocam bakın Aslı benim kuzenim biraz değişiktir Ama hainlik yapacağını düşünmüyorum(İLGİ GELİRSE YAZMAYA BAŞLARIM.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 HARFLİNİN 50 TONU
Horror☆BİRAZ KORKUNÇ FAZLASIYLA KOMİK☆ Kuzenim Aslı İle Çağırdığımız En Tehilkeli Kabilelerden Bir CİN ile Olan Mücadelemi Anlatan Efsane Bir Kitap...