8. Bölüm (geri dönüş)

5.6K 254 2
                                    

Selam yine beraberiz yazın yeni bölümler atmayı düşünüyorum umarım özlemişsinizdir yeni bir kitap yazmaya başladım onada bir göz atabalirsiniz "KARANLIK" diye bir kitap neyse kendinize iyi bakın.❤️

Sabah yine bir alarm vakası daha bıktım artık alarmlardan yeter yani okula neden gitmek zorundayız lanet olsun diyip yataktan kalktım sonra birden başım döndü yatağa geri oturmak zorunda kaldım hey noluyor bana ya sonra kendimi iyi hissedince ayağa kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım dolabı açtım acaba ne giysem diye düşenmeden elimi dolaba attım elime ne gelirse onu giyecektim baktığımda siyah bir etketi eteği giyip tabi perdeyi kapatarak eteğin altınada mini şort giydim kavga esnasında falan bir yerlerim gözükmesin diye bacağıma da silah kemeri takıp silahı yerleştirdim.
sonra elimi geri dolaba attım bu sefer gri bir büstiyer çıktı ahh onuda giydim ayağımada siyah nike'larımı giyip aşağı indim. Herkes masadaydı boş bir yere oturdum bende.

Kahvaltımı yapmaya başladım sabahki boş dönmeden sonra kendimi biraz kötü hissettim. Kahvaltı bitince motora bindim okula daha çok vardı. bu yüzden yolumu uzattım peşimden kimse gelmiyordu anlamışlardı heral her neyse sakin bir yere gelince gaza daha çok bastım sonra başım dönmeye başladı gözüm karardı gerisini hatırlamıyorum.

Gözümi hastane odasında açtım yine mi bu koku ya bıktım buraya gelmekten. Odayı taradığımda herkes buradaydı akın, nefes, su,araf hepsi. Karşımda ayna vardı oraya baktığımda yanağımda bir çizik olduğunu gördüm pek sallamadım yataktan kalkınca biri yanımda bitti hemen kolumu sıkmaya başladı araftı bu ne olmuştu ki bu çocuğa tamam canım acımıyor ama obun yapması canımı yakıyordu daha çok sıktı sıktı sıktı ses etmedim sadece gözüne baktım sonra içeri doktor girdi kolumdaki serumu söktü ben de odadan hızlıca çıktım kimseyi beklemeden kapıda range rover vardı.

Ah benim arabam hangi akıllı izinsiz aldıysa arabaya yaklaştım kendiliğinden açıldı zaten en sevdiğim özelliği buydu galiba arabayı çalıştırıp nereye gittiğimi bilmeden sürdüm arabayı durdurdum
Etrafıma baktığımda annemin mezarlığındaydım arabadan inip mezara doğru yaklaştım. Ayakta kaç dakika bekleyip mezara baktım bilmiyorum yaklaştım oturdum toprağa yaklaştım

GECE: anne artık huzurlu uyuyorum sende huzurlu uyu buldum şerefsizi sonunda geberttim bize yaşattıklarını daha çok yaşadı.

Sustum sonra mezarı inceledim.
çalılardan ses geldi bacağımdaki silahı ani bir hareketle çektim ayağa kalktım etrafa baktım görünürde kimse yoktu arkamdan çıtırtı geldi hemen arkamı döndüm silahı doğrulttum kim olduğuna baktığımda musa amcaymış silahı indirdim geri bacağıma yerleştirdim musa amca buranın bekçisi

MUSA AMCA: ahh deli kız beni mi vurcaktın bakem sen

GECE: olur mu hiç musa emmim

Sarıldık biraz oturup çay içtik sonra kalktım ben arabaya bindim akşam olmuştu eve hiç gitmek istemiyordum ama mecburdum eve gelince içeri girdim odama girdim lambayı açınca yastığıma sarılmış uyuyan bir adet araf kesinlikle beklemiyordum lambayı kapattım odadan çıktım çok tatlı gözüküyordu ama bir yanım hala ona çok kırgındı çatı katına çıktım oraya yattım bende sabah uyandığımda kendimi çok yorgun hissediyordum acaba okula gitmesem mi diye düşündüm el mecbur kalktım yataktan odaya girdim
araf yoktu gerçi bendede konuşacak hal yoktu üstümü giyinirken odaya biri geldi araftı sallamadım bile dönüpte bakmamıştım zaten kokusundan tanımıştım ben onu üstümü giyinmeye devam ettim.

Sonra odadan çıkacakken bileğimi tuttu bu sefer sıkmıyordu gözüme baktı çok pişmandı anlamıştım bunu anlamamak aptallık olurdu zaten bileğimi kurtardım yürümeye başladım durdum sonra arkama dönüo koşarak sarıldım oda sarıldı sonra aşağı inmeye başladık aşağı inince canım bişey istemediği için evden çıktım yürüyerek gidecektim okula arabayı almadan çıktım evden sokakta yürümeye başladım okula gelince herkes çardaktaydı bende geçip oturdum yanlarına.

Sonra zil çaldı müdür kürsüye çıktı konuşmaya başladı zırvalıyor du gene herkes sessizdi

GECE: müdür
dedim birden herkes bize döndü

MÜDÜR: E-efendim

GECE: konuşmaya devam edicek misin?

MÜDÜR: yok herkes sınıfa çocuklar

Herkes sınıfa girmeye başladı ben en önde gidiyordum kapıyı açınca ıslandım kapının üstüne kova koymuşlardı arkadan biri kahkaha atmaya başladı pardon anırmaya arkamı döndüm tek kaşımı kaldırdım.

GECE: kim yaptı bunu

Sakin konuşmuştum ben bile şaşırdım kimseden ses gelmedi

GECE: kim yaptı lan diye bağırdım biri elini kaldırdı alev di ahh sürtük geberttim kızım şimdi seni öğretmenler masasına geçip masaya oturdum alev gilin grubu ve biizm kızlar dışında herkes oturmuştu bir çocuğu kapının önüne koydum kıyafetlerim üstüme yapışmıştı ve karın kaslarım gözüküyordu erkekler karnıma bakıyordu ahh en sevdiğim erkeklerin bakması değil tabiki karın kaslarım aleve dönüp kollarımı göğsümde kavuşturdum.

GECE: sen mi yaptın şimdi bunj diyip gülmeye başladım

ALEV: evet
Sınıf çok sessizdi herkes olacakları biliyordu

GECE: sen yaptın yani
ALEV: evet

GECE: peki ben sana napıcam onu biliyor musun?

ALEV: ahh bana hiç bir şey yapamazsın tatlım

GECE: o kadar emin olma sürtük

Masanın üstüne çıktım kızlarda zaten hazıeda bekliyordu bazıları videoya çekiyordu
Masanın üstğne çıakr çıkmaz alevin üstüne atladım of çok güzel atladım ama neyse saçından tuttum bana bakmasını sağladım

GECE: sen yaptın komik kız seni siktim lan belanı
Sınıfa dönüp

GECE: makası olan

Bir kız korkarak makası uzattı kızın elinden alıp alevin saçını elimi doladığım gibi kestim sonra zorla ağzını açtırıp ağzına tıktım üstünden kalktım öğürerek tuvalete koştu ah bu gün yine formumdayım. Sırama oturdum kapıdaki çocuğu da içeri çağırdılar hoca içeri geldi. Sonra da alev geldi herkes kahkaha atmaya başladı bense sırıtıyordum. Gün aleve atılan kahkahalarla geçti eve gelince yatağa yatıp uyudum uykum her şeyden önemli.

Kızıl MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin