14. Bölüm

4.3K 209 13
                                    

El elemi lan onlar yok artık.
"Hayırlı olsun." (Gece)
"Teşekkürler." (Can-su)
İkiside koltuklara oturunca konuşmaya başladım.
"Kızlar buranın önemini biliyorsunuz ne zaman  anlatmak istediğimiz bir şey olsa her zaman buraya geliriz kimse bilmesin diye."
Kızlar onaylayınca devam ettim.
"Ve buraya samimi bulmadığım hiç kimse giremez kapısının önünden bile geçemez anlatmak istediğiniz söylemek istediğiniz bir şey varsa söyleyin yardım edebiliriz. Sonuşta birlikten kuvvet doğar."
"Ben... Ben nefesi seviyorum." (yalın)
Nefes yutkunarak yalın'a döndü onun için çok zordu küçükken çok kötü şeyler yaşadı. Gözü bana döndü. Hafif gülümsedim yalın'a her şekilde güveniyorum okula ilk geldikleri günden beri.
"Ben bilmiyorum. Geçmişte iyi şeyler yaşamadım."(nefes)
Yalın da kafasını salladıktan sonra gözlerini başka yere çevirdi.
"Ama deneyebiliriz."(nefes)
Yalın kalkıp nefes'e sarıldı. Nefeste karşılık verdi. Bunların işi de tamamlanınca aras'a döndüm.
"Senin söylemek istediğin yardım etmemi istediğin bir şey varmı."
"Sana anlatsam da yardım edemezsin. Başına bela olmasınlar." (Aras)
Ufak bir kahkaha atıp.
"Kim bana bela olacak kimse bana bela olamaz."
Ayağa kalkıp arkamdaki dolaptan viski ve 6 bardak alıp yerdeki halının üstündeki yuvarlak sehpaya koydum. Telefondan da doğruluk cesaretlik açıp telefonu ortaya koydum herkes yerini alınca herkesin ismini yazıp çarkı çevirdim. Yalın ve can arasında kalmıştı
Can soruyor yalın cevaplıyordu.
"D-C?" (Can)
"C"
C seçeneğine bastım gelen şeyle kahka atmaya başladım hatta anırıyordum. Telefondan bir erkeği arayıp yavşayacaktı hatta daha kötüsü. Yalın söverek telefonu çıkardı gizliye alıp bir numara salladı. Telefon kısa bir çalışta açıldı. gelen sesle yüzümü buruşturdum ama yok artık şanslı çocuk
-alo(adam)-nefes nefese-
-merhaba sizle bir şey konuşmam lazım(yalın)
-söyle sesi yakışıklı (adam)
O sıra arkadan erkek çığlığı geldi.
-seninle sevişmek istiyorum götün çok güzel benim ol(yalın)
artık gülememekten morarmıştım bizim yalın mı bunları söyleyen
-konum at bebeğim işim bitsin hemen gelim(adam)
Sessizce kapat dedim
-kardeş oyun oynuyorduk hadi Allah'a emanet ol.(yalın)
Adam gay çıkmıştı. adam demeye bin şahit az gelir.
Telefon kapanınca ben dahil herkes gülüyordu. Ben de gülüyordum uzun zamandan somra içten bir şekilde gülüyordum. Gülerken arasın beni izlediğini gördüm daha çok gülüşüme bakıyordu. Gülüşüm yavaş yavaş tebessüme dönüştü ardından yok oldu düz bir çizgi haline geldi. Aras ayağa kalkarak
"Hadi ben kaçtım size iyi eğlenceler."
Kimsenin bişey demesini beklemeden gitti.
Daha yeni çıkmışken silah sesleri gelmeye başladı. Hepimiz ayağa fırlayıp silahları çıkartıp dışarı çıktık. Aras yerde yatıyordu. Kalının yanındaki varili önüme siper edip ateş etmeye başladım kaçmaya başladıklarında ise ayağa kalktım bir iki adım yaklaştım yaklaşmamla yere düştüm. Elimdeki silahla hepsine ateş ettim. Kimse kalmadığında ise ayağıma baktım vurulmuştum.
"GECEEEE?!" (Su)
"Ambulans çağırın arasada bir bakın vurulmuş ben kendi işimi kendim halletmeye çalışırım."(gece)
Su hala ortalıkta dolanırken nefes önce ambulansı arayıp arasın yarasına bakmaya gitti.
"Aras gözünü açık tut yarana tampon yap sakın gözünü kapatma. Yalın sende arasa yardım et."(nefes)
"Tamam." (Yalın)
Ambulansın siren sesleri gelince o tarafa baktım. Canım çok yanıyordu söylemiyordum ama. 2 ayrı ambulans geldi ikimizi farklı yerlere koydular hemşireler bacağıma tampon yapıyorlardı kan çok fazla akıyordu. Telsizden ses gelimce dinlemeye başladım"Merkezdeki hastaneye gidiyoruz."(diğer ambulans şoförü) (özel soylu hastanesine götürün" dedim. Adam kafasını tamam anlamında sallayıp diğer ambulansa telsizden söyledi. Hastaneye gelince ameliyat haneye aldılar beni yan taraftaki ameliyat hanede de aras vardı. Bana narkoz verdiler sonrasını hatırlamıyorum. Uyandığında odadaydım yanımda aras vardı aras ne alaka. En son vurulduğumuz aklıma gelince. yataktan kalkmaya çalıştım soğrulup ayağıma hareket ettirmeye çalıştım ama ettiremedim ayağıma dokundum ama hissetmiyordum. Yoksa sakat mı kalmıştım?

Sizce gecenin ayağı iyileşecek mi?

Kızıl MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin