Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!❤️Uçurumun kenarında otururken hâlâ gördüklerimi sindiremiyordum. Gözlerimi kapatıp unutmaya çalıştım sinirden derin derin nefesler alıyordum. Ben bunu hak edicek hiç bir şey yapmamıştım, gerçi kimse böyle bir şeyi hak etmezdi. Ben her ne kadar mafyada olsam bir kızdım sonuçta dışardan ne kadsr duygusuz görünsemde benim de duygularım vardı. Duygularımı ne zaman dışa vursam hep acı çektim ben hâlâ da çekmeye devam ediyorum. Şu an içimden geçen tek cümle şuydu.
"It's never going to be the same again. And that's whats killing me."
Bağırarak söylediğim bu cümle uçurumda yankılandı.
Evet, güvenmiyordum ama gün geçtikçe bağlanıyordum.
" going the keep all secrets to myself since some people ı can't trust""Kızılım"
Arkadan gelen sesle hızla kafamı arkaya çevirdim. Kafamı çevirmemle ayağa kalkmam bir oldu.
"Ama sen dönmüşsün."
"Geldim kızılım geldim."
Cümlesine başlaması ve kollarını açmasıyla bende kollarımı beline doladım.
"Özledim çok özledim. İyi ki geldin sana o kadar çok ihtiyacım var ki-"
"Şişşş. Tamam, geldim. Artık beraberiz bende seni o kadar çok özledim ki zor dayandım kardeşim."
"Araf."
Derin nefes aldım.
"Efendim kızılım söyle."
"O, beni aldattı. Ondan nefret ediyorum."
Beni kucağına alıp arabaya bindirdi. Kendi de şöför koltuğuna geçip arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Kafamı cama yaslayıp gözlerimi kapattım. Kapatmamla açmam bir oldu. Gene o an gözümün önüne geldi. Hiç gitmemiştiki zaten gider miydi? Artık o kadar çok yoruldum ki dayanamıyorum. Hafif acılar konuşulabilir ama derin acılar dilsizdir. Küçükken kahkalarım hiç susmazdı benim. Ama ben eskisi gibi değilim artık. Her şeye beliren çocuksu kahkalarım yok mesela, uzun ve içli ağlayamıyorum artık. İçimde yaşıyorum ne varsa. Sadece araf anlar beni birde akın şimdi nerde acaba belirsiz. Olmamasına razıydım ben, oluyormuş gibi olmasaydı yeterdi sadece.
Ben kendimle konuşurken bizim eve varmıştık arabayı durdurup indi. Bende onunla beraber indim. Kafamı kaldırır kaldırmaz onu gördüm kapıda bekliyordu öylece arafın elini tutup içeri sürükledim girmedende korumalara dönüp"Sakın içeriye almayın alırsanız vay halinize."
Evin kapısını çalıp bekledim açılan kapıyla beraber arafla içeri girdik. Ben odama çıkarken oda peşimden geliyordu odaya girip çekmeceden geceliğimi çıkardım oda benim dolaptan kendi kıyafetlerini aldı ben banyoda giyinirken oda içerde giyiniyordu. Üstümü giyinip odaya döndüm o yatakta uzanırken bende yanına kıvrıldım gözümü kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.Kapıyı açtığım gibi gördiğüm manzara sinir kat sayımı daha da arttırmıştı toplantının verdiği sinir ve gördüğüm manzara iç açıcı değildi. Güvenmemekte haklıymışım ne kadae güvenmesem de seviyordum. Gördüğüm manzara yutkunmama sebep oldu neymiydi gördüğüm manzara aras masanın önündeki koltukta ve üzerine eğilmiş bir kızla öpüşüyordu. Ve benim şirketim de arasın saçını tuttuğum gibi yüzünğ bana çevirdim çevirmemle yumruğumu gözüne geçirdim. Kapıyı hızla kapatıp şirketten çıktım.
Gördüğüm sahneyle hızla gözlerimi tekrar açtım nefes nefes kalmıştım. Benim ani kalkışımla arafta kalkmıştı .
"Araf gidelim."
Evettt yeni bölüm sizlerle umarım beğenirsiniz hepinizin kurban bayramını en içten dileklerinle tekrar kutluyorum HAYIRLI BAYRAMLAR ❤️🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Mafya
Teen FictionBir mafya ne kadar aşka inanmasada aşık olabilir bu hikayede de ARAS ATEŞ ve GECE SOYLU'nun hikayesi olacak Bir birinden güzel üç kız Gece nefes ve su bu üç kızımız mafya 1. Sıradalar gece annesinin intikamıyla yanıp tutuşurken nefes ve su'da arkada...