РЗТ (Разказа на Тае)
Когато Джин се върна с празна чиния аз се натъжих, тъй като Джес не слезе. Останалите забелязаха изражение то ми което подсказваше, че нещо не е наред.
Те се опитаха да ме развесели, но не успяха. Дори и Хоп не можа.
Аз се качих в стаята си, но по едно време реших да видя какво прави Джес. За това излязох от стаята си и се насочи към нейната. След това хванах дръжката и открехнах. Тя вече бе заспал, но беше от вита. Аз влязох и я зависи, а след това се огледа. В стаята имаше едно легло и едно нощно скафче на което имаше чиния от пица, телефон който се зарежда, странна книга и една чаша с вода. Аз взех
чинияката и излязох.
–Какво ти става Теа?-каза с усмивка Куки- Как така отсервирваш на някого?
–Какво... - преди да довърша той вече бе долу.
Аз слязоха с чинийката под ръка, но съжелих че го направих. Всички се смеха, а аз погледнах Куки. Той се изправи и ме хвана за ръката, а след това ме дръпна и аз паднах на дивана. След това се намеси главата на рамото ми и аз се опитах да оставя чинията на масата. Успях, а след това си сложих главата върху неговата. Но усещатането не бе като преди. Беше неудобен. Изведнъж Суга пусна филма тъй като бе петък.
По едно време видях, че Куки спи.
Когато сфърши филма всички почнаха да дигата масата, а аз се качих да оставя Куки в леглото му. Таман излиза и Джимин бе пред мен и ме дръпна към стаята ми. Той спеше при мен тъй като се бяха скарали със Суга (спят в една стая заедно) за това го приютих при мен. Ние влязох ме в стаята и си легнах ме.Всичко спеше.
По едно време чух как вратата се отваря. Аз сънено погледнах кой е. Това бе Куки. Той се приближи до мен и започна да мрънка как го било страх да спи сам, тъй като нямало Никифор на етажа. Аз се съгласих иначе нямаше да спре да мрънка.
Отидохме в стаята му и легнах ме. Той ме при дърпа към себе си, а аз не се възпротивих тъй като исках да спя. След това заспах. Не знам колко време Куки в стоял буден, но и не ме интересуваше много.
YOU ARE READING
Love from the first note
RomanceЕдно момиче печели конкурс и отива да се обучава в Сеул в компанията BigHit, но когато пристига започват да се случват странни неща. А дали ще срещне любовта? Е въпроса или не! Може и да се случи нещо което никой няма да разбере, но за д...