Значи ние с Тае вдигнах ме масата и почисти ме цялата къща. Бяхме толкова изморени че легнах ме на дивана, но аз бях легнала върху
Теа.
Изведнъж някой звънна аз отидох да отворя. Но това което видях ме зарадва още повече. Това бе Юи която направо връхлетя в къщата. Тя бе високо русокосо момиче със сини очи, а коста и бе дълга някъде до кръста ама едно нещо в нея привличаше мъжете и то бе гигантския ѝ гъз. Тя бе много мило момиче както и откачено.–Къде е Джимин? Джес знаеш че ако трябва аз сама ще го намеря.
–Юи успокой се. Не може така да нахълтваш в къщите?
–О да здрасти Теа. Аз съм Юи- каза тя с усмивка, а Теа и помаха без да каже нищо- А сега ми кажи къде е Джимин?
–Оф хубо!- казах гневно аз и продължих- По стълбите втората врата в дясно.
И тя се завтече към него, а ние след нея.
Когато се качих ме вратата бе открехната и ние двамата ги под слушахме.–.... Знаеш че ми липсваше нали!-каза Джимин.
–Знам, но трябваше Чими!
–Защо не ми звънна да ми кажеш че си добре.
–Не можех. И съжелявам за това, но сега трябва да те оправим. - каза тя и си взе чантата, а аз знаех какво има вътре освен телефон и партумоне ами лекарства и други глупости взети от кабинета на майка си.
Ние с Тае гледахме през
открехнахнатата врата как му даде едно хапче и го целуна по челото. Тя тръгна към нас, а аз тръгнах да слизам по стълбите, но се спънах. Тогава Тае ме хвана за ръката и за няколко секунди устните ни щяха да се допрът, но аз извикаха от болка тъй като кракът ми беше накриво. Тае без да се замисли ме хвана булчинската и ме свали долу на дивана, като седнахме по същия начин по който бяхме преди Юи да се появи.
Ние я видяхме как слиза на долу и започнахме да си приказваме за нещо несвързано. Тя само не погледна и отново се качи горе като леко се хилеше.
По едно време се чуваха стенания от горния етаж и аз изках да видя какво става и се изправих, но Теа отново ме хвана булчинската и ме закара до горе. Обаче видяхме нещо Кито не трябваше. Юи и Джимин се натискаха и си оставяха синьолилави синини по вратовете си.–НЕ БЕБЧО СЕГА НЕ МОЖЕ! ТУК НЕ Е ПОДХОДЯЩОТО МЯСТО, ЗАЩОТО ИМЕ-каза Юи и погледна към пода, а Джимин се съгласи кимайки.
Изведнъж телефона на Юи извън и го погледна, а след това прошепна нещо на Джимин и тръгна да се оправя. Аз и Теа се стаписхме и влязох ме в стаята ми.
А след това и скара лаптопа си и седнах в Теа. И тогава видяхме Юи да слиза към първия етаж, а лаптопа като по чудо зареди. Но тогава я чухме как се качва отново и пуснахме първия филм който видяхме.–А значи сте били тук през цялото време?- каза тя ядосано и ние спряхме филма.
–Ъ да. И впрочем какви са тези смучки по вратът ти?- казах аз и се за смях, а с мен и Теа.
Юи се нацупу и се опита да ги прикрие с ръка.
–Ъм..... От един Клон и Лета.- каза тя с притеснен глас.
–Ахам. Точно с Лета и нека да позная: вие сте карали колела и тя те е фраснала с клона.- казах аз с лек сърказъм и я погледнах ядосано- Сериозно ли? Мислиш че пак ще се хвана на това! Вие се чувате. Другия път кажи, а не ме лъжи.
–Хубо! Чал че закъснявам за срещата си с Леля.- каза тя и напусна стаята без да мога да и отговоря.****
По едно време се звънна на вратата и понечих да стана но Теа ме хвана за ръката и ме погледна с поглед се едно ми се молиш да не ходя, но аз успях да се изплъзна и слязох да видя кой е. Аз отворих вратата и видях Суга. Той ми каза да кажа на Теа и Джимин да се облекат за снимки и да побързат, както и дали имам гримове. Аз кимнах и се качих горе да им кажа да се оправят. И двамата се втурнаха на някъде, а аз напълних една чанта с гримове и глупости както и с едни сини токчета, а след това си обляках синя пола и близа с преливащи тонове на синьото. Аз се втурнах и само Теа бе в къщата и ме чакаше да тръгнем.Ние се качих е я автобуса и потеглихме......
_______________________________________
Само да кажа не ме интересува дали го пиша Теа или Тае. Аз го пиша както ми звучи правилно и подходящо.
---------------------------------------------------------
И дано сценарта с натискането да ти е харесала йодунсе мое златно бебе. Обичам те безценно мое съкровище! 😘😘😘
_______________________________________
И още нещо ако някой иска да бъде включен да ми пише, но за:
-Джин
-Джейхоп
-RM
-Суга
-Куки.
Другите са заети.И ако имам много искания за някого ще избера само един.
------------------
Условия:
- описание как да изглеждате
-с кого
-и какви ще сте (приятели, роднинини или нещо повече)
YOU ARE READING
Love from the first note
RomanceЕдно момиче печели конкурс и отива да се обучава в Сеул в компанията BigHit, но когато пристига започват да се случват странни неща. А дали ще срещне любовта? Е въпроса или не! Може и да се случи нещо което никой няма да разбере, но за д...