Хотелската стая 18+

73 5 4
                                    

РЗДЖ

Когато се прибрахме Джес още се чувстваше ужасно и Теа я успокояваше. Въпреки, че си личеше че няма да стане. Но аз трябваше да побързам иначе щях да закъснея за срещата си. За това влязох в банята и си взех един бърз душ. И след това се втурнах в стаята ни със Суга, като заключих врата никой да не влиза.

След половин час бях готов. Аз бях си сложил черен панталон и с черна риза. Бях си сложил от любимия одеколон па Юи. И излязох от стаята и се запътих към вратата, но тогава забелязах как Джес и Тея се прегръщат. Аз си изкарах телефона и ги снимах, защото бяха толкова сладки.

Вече бях пред хотела в който щяхме да се срещнем с Юи. Аз отидох да запазя един от големите апартаменти за една вечер, както и маса за двама в ресторанта им. Скоро се поеви Юи с прекрасна черна рокля по тялото. Изглеждаше като ангел на токчета, но тя не носеше и токчета, а обикновени черни обувки с камъчета. Аз я пресрещнах и я придружих към ресторанта.

РЗЮ

Ние си поръчахме салата с морски дарове и паста с доматен сос. Когато ни я донесоха започнахме да се храним, но по това време се ритахме по краката. Изведнъж Чим се сепна и бръкна в джоба си. Аз се развълнувах тъй като искара телефона си. След това ми показа снимка на Джес и Теа. Бяха толкова сладки.

   Когато свършихме с вечерята се качих ме горе. Чим пусна романтичен филм, но по средата на филма се отказах ме тъй като искахме да правим любов, а не да гледаме. И тогава започнах ме да се целуваме страстно, Чими спря за малко и отиде някъде. След около 10 минути се върна и ме сграбчи за да се целуваме след това ме взе булчинската и ме закара в спалнята къде продължихме да се целуваме. Но Чими започна да ми оставя сини петна по врата. Той продължи надолу към гърдите ми, но се спря тъй като роклята му пречи. Той без да се замисля започна да я къса.
–Чими, бебе мое знаеш, че роклята е скъпа?
–Нищо. Ще ти взема нова. -каза той и продължи да я къса.
След като бях останала само по белю, Чим започна да сваля сутиена ми както и бикини те ми. А след това ги захвърли някъде из стаята  и продължи да ме целува, а аз изстенах леко. Но не можах да се задържа и го обърнах. След това го съблякох и захвърлих на пода при останалите дрехи.

–Бебе. Ще... - казах аз и го погледнах долу, беше му се
надърволо.
Аз го лапнах и за почнах да го движиш нагоре и надолу, а той стене от удоволствие.

По едно време той се отдръпна и аз го погледнах с учуден поглед, а той се изправи и ме взе по такъв начин, че аз изглеждах като човал с картофи.

–Пусни ме, мерзавец такъв.- казах аз и го удрях както се мятах като риба на сухо.

Той ме пусна във ваната и той влезе. И тогава се случи магията.

–Чими само това ли можеш? Че кустенурката е по бърза от теб!

Тогава той се нахъса и започна да се забива в мен като звяр, а аз стенех ли стенех от кеф.

Когато най-накрая свърших ме, се изкъпах ме и легнах ме с щастливи лица.

–Е сега пак ли ще сме заедно бебе.
–Да слънце. Ти, си моя и никога повече няма да те пусна да си тръгнеш.
–Аз също. Ти, си мой и на никой друг.

СТН (СТРАНИЧЕН НАБЛЗОДАТЕЛ)

Юи заспа спокойно в обятията на Джимин. Както и той в нейните, но те най-накрая се събраха.
______________________________________
YuiMin_FOREVER дано ти хареса. Знам, че не е добро, като твоите но това измислих.
---------------------------------------------------------
И само да кажа, че ако някой друг иска да е с Куки има време до утре 7:30ч. на 20.06.2018г.

Но трябва да следва тези правилата (дори и записаните) :

-как ще изглеждаш
-името което искаш да ползваш
- и какво ще си с него
*ако някой друг иска с някой да е но не с Джимин и Тае може да ползва тези правила*
-и кой

Love from the first noteNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ