Закуска

63 7 8
                                    

След като оправих Джимин, слязоха долу и се огледах. Нямаше никого. Аз влязох в кухнята и оставих купата с кърпи те и моята книга както и торбата. Но после се сетих, че Джимин може да пак да се изпоти и реших отново да вляза в стаята на Шуга, но за моя радост той спеше дълбоко и затова взех първата тениска и излязох. Побързах да се кача горе при Джимин.

-Хей Джес ко ще прави Джин за закуска?
-Ти или някой от вас да има алергия към банани или канела?
-АМИ не. А това ли ще готви Джин за закуска.
-Ок. Но Джин няма да готви, аз.
-Добре- погледна ме исплашено- Но Суга не харесва канела.
-А кафе пиете ли?
-Да-каза той и започна да изрежда всеки как го пие.

Когато най-накрая слязох долу с още една торба пълна с шишенца и бои за храна. Аз ги оставих на плота. Но се сетих, че те няма да могат да пият вода за това искарах 8 чаши с различен цвят напълнихги с вода и ги оставих на масата. След това се върнах и заключи вратата.

Започнах да приготвям и смесва съставките за моите Ончинки (цветни палачинки във форма на нещо). Сложих всички съставки в бленда за да станат на гнусно
сок че /#имитация на Цуро/, после ги расипрах в тубичките и ги оцветих.
Вече бях решила ко да правя
тяхните  лица както и други глупости. Затова се залових  за работа тъй като признавам си бе трудно.
Най-накрая бях готова с палачинки те като даже бях ги сложила в отделни чинии окрасени с плодове и тяхното имена на палачинки. Остава ха ми само две неща да направя кафе и да пребера  и измият всичко, но ме мързеше  да ги мия затова набутах всичко в съдомиалната и се насочи към кафе машината за да направя кафе за всички.

Предпочитания:
Суга- кафе с много захар
Джимин- кафе без захар
Джин- кафе с мляко и захар
Джейхоп- кафе с мляко без захар
Куки- кафе със сметана
Намджун- чисто кафе
Тае- кафе със мляко и сметана със захар

Изведнъж чух два гласа и погледнах през щорите на кухнята през които можеше да се види хола, стълбището и вратите на стаите на първия етаж. Това беше Суга и Джин. Аз дръпнах щорите и казах:

-Добро утро момчета! Кафе?
-М... Да но.. - казаха те преди да им подам чашите.
Те седнах на масата и от пиха от кафето. По всичко си личеше че им харесва, а след това им сервирах палачинките. Те бяха изумени от красотата и вкуса ѝ.
  
     След това се качих да дам и на Джимин закуска и кафе, но когато се върнах всички бяха долу и ядяха от моите палачинки и бяха доволни.

***
По късно някъде към 9 и 30 всички освен Теа и Джимин излязоха по работа.
Джимин бе горе и си почиваше, а аз и Тае вдигаме масата...

Love from the first noteWhere stories live. Discover now