سلام
من نگینم و ۱۵ سالمه
شما چطور؟این اولین کتابیه که قراره پابلیش کنم اما اولین تجربه ی نوشتنم نیست:)
این کتاب در واقع فقط با کمک شما ساخته میشه هر پارتش .
پس نیاز دارم که همکاری کنید با من و کتابم ^_^💜چیشد که به ذهنم رسید؟
خب مامانم عادت داره همه چیو لیست کنه و این عادتش به منم سرایت کرده
من داشته ها و نداشته ها و خواسته ها و نخواسته ها و کلی چیز دیگه ی زندگیم رو لیست میکنم همیشه .چجوری هست اصن روند کتاب ؟
خب من یسری موضوع میگم که به دو بخش تقسیم میشه: قسمت مثبت و قسمت منفی ( در حقیقت یه موضوع که جنبه ی مثبت داره و مخالف اون موضوع که جنبه منفی داره گاهی)
شما تو هر قسمت طبق موضوعی که داده شده چیزای خواسته شده رو لیست میکنید .
حتا اگه دلتون نمیخواست بقیه بدونن میتونید فقط اول اسم اون کلمه _ نام _ شی و ... رو بنویسید .
ترجیحن به ترتیب اولویت باشه :]
و از گفتن "زیاده" یا "نمیدونم" و اینجور چیزا استفاده نکنید چون هدف کتاب زیر سوال میره:|هدفم از نوشتن این کتاب چیه ؟
تجربه ثابت کرده که ما به خیلی چیزا تو زندگیمون بی توجهیم .
خیلی چیزا رو خیلی وقتا یادمون میره و فراموش میکنیم .
خیلی وقتا راه حل مشکلاتمون فقط درست نگاه کردن و با دقت نگاه کردن به خودمون و اطرافمون و اطرافیانمونه .
گاهی نمیدونیم چه چیز هایی رو باید حذف کنیم و چه چیز هایی رو باید بدست بیاریم یا نگه داریم تو زندگیمون.
خلاصه بگم براتون
هدفم از نوشتن این کتاب
_فقط و فقط تفکره ... _
جوری که لازم شه
ابروهاتون بهم گره بخوره و مغزتون بکار بیوفته
و با خودتون بگید
"واقن چی رو باید نام ببرم اینجا ؟!"امیدوارم لذت ببرین و این کتاب مفید واقع بشه تو زندگیتون .
پ.ن: مرسی از تمام عزیزانی که حمایت کردن و می کنن.
💖💛💚💙💜🖤پ.ن تر : خوشحال میشم دوستاتون رو منشن کنید :)
با لبخند و عشق
_نگین با کانورس های بنفش:]♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
The lists
Diversos[completed] لیستی از آیتم های زندگیمون... Best ranks: #1 in random #1 in life #1 in persian #1 in questions #1 in thoughts