2.

50 5 0
                                    

Vystoupil jsem z autobusu a úlevně jsem vydechl.
,,Sbohem Austine, a Vítej L.A.!'' řekl jsem si pro sebe s úsměvem.
Zaplatil jsem si pokoj v hotelu a šel jsem hledat práci.
Po třech hodinách zoufalého hledání jsem si sedl na lavičku, vytáhl jsem z kapsy elektronickou cigaretu a dlouze jsem z ní potáhl.
Jenom tak, ze srandy jsem vešel do fotoateliéru kde zrovna jedna mladá žena fotila dvě dívky v milostných pózách.
,,Dobrý den, chtěl jsem se vás zeptat jestli nesháníte pomoc nebo...'' zašeptal jsem abych nikoho nevyrušil.
,,Vydrž zlatíčko! Tak holky, ještě jednu fotku a končíme.'' oznámila fotografka.
,,Tak teď, teď můžeš mluvit. Pravidlo číslo jedna, neruš mě při práci.'' řekla vesele a s rukou kolem mých ramen mě usadila před plátno.
,,To už... To už začínám hned teď?'' zeptal jsem se nervózně.
,,Né, ty trubko! Jen chci vidět co je v tobě.'' zasmála se.
Nejistě jsem se podíval do rohu místnosti a hlasitě jsem polkl.
,,Notak, uvolni se, jsi jako při školním focení! Tohle je umění!'' naznačila pobaveně.
,,Vypadá to dobře. Ne. Víc než dobře! Jsi přirozený talent.'' prohlásila když mi ukazovala fotky na počítači.
,,Já jsem blbá, ani jsem se nepředstavila. Jsem Nancy, Nancy O'Nealová.'' vyhrkla energicky a rychle mi potřásla rukou.
,,Jason Cobe, těší mě.'' odpověděl jsem a nasadil jsem na tvář pokus o úsměv.
,,Řekni mi o sobě něco, ať si nejsme tak cizí.'' vyzvala mě Nancy a přinesla mi láhev vody.
,,Bydlel jsem v Austinu s rodičema a mladším bráchou. Otec mě nesnáší protože nejsem podle jeho představ. Myslel si, že ze mě bude chlap. Pak jsem ale přišel v šestnácti se svým přítelem a všechno se změnilo,'' řekl jsem, napil jsem se vody a pak jsem pokračoval, ,,Shawn a já jsme rádi provokovali naše otce.'' pousmál jsem se nad hezkou vzpomínkou.
,,Pak se Shawnův otec rozhodl, že náš vztah ukončí. Zapsal ho do armády. Nikdy nezapomenu na naše poslední milování.'' odložil jsem láhev a složil jsem hlavu do dlaní.
,,O půl roku později za mnou přišla jeho starší sestra, zabili ho jako válečného zajatce. Při jeho pohřbu jsem se nedokázal podívat jeho otci do očí. Nenáviděl jsem ho za to.'' dořekl jsem svůj příběh.
,,Rádi bychom tě ještě viděli. Jako, já a moje Lisa.'' usmála se Nancy a pozvedla zrcadlovku.

Demonic darling Kde žijí příběhy. Začni objevovat