Když se jeho drobné, útlé prsty dotkli mého vlhkého středu, potichu jsem vydechl do jeho rtů.
Z pohybů jeho ruky která mi momentálně dávala shocker, se mi podlomily ruce a já tak padl tváří do polštářů pode mnou.
Cítil jsem jak se mi tiše smál zatímco si tvrdě zvedl můj zadek a s jednou velkou ránou přes obě půlky mě začal uspokojovat jazykem.
,,Já... Už.'' na nic jiného jsem se nezmohl protože mě přiškrtil a nehty se zaryl do mého ohryzku, to byla ta poslední kapka která mě držela od vrcholu.
S hlasitým zaskučením jsem se konečně udělal.
Zrzek mě na rozloučenou poplácal po hrudníku a odporoučel se pryč ze scény.
Ležel jsem tam dokud se nade mnou neobjevila Lansonova hlava.
,,Jsi v pohodě, Jayi?'' ptal se když viděl, že jsem se ještě nepohl.
,,Jsem v cajku, jenom potřebuju cigáro.'' odpověděl jsem a hned na to vedle mě přistála krabička cigaret značky Lucky strike a zapalovač s prsatou blondýnou.
Lanson luskl prsty a mladý asistent se odporoučel ze scény a za chvíli mi přinesl měkký župan v barvě rubínu.
Posadil jsem se, oblékl jsem si župan a odporoučel se do šatny abych se převlékl a mohl odejít.
Před odchodem jsem se zastavil u Lansona v kanceláři, podepsat smlouvu a domluvit se na dalším termínu natáčení.
,,Jee. Než se bude natáčet příští kousek... Dej si radši pauzu od sexu, bude to trochu náročný. Ok? Jo a tak tři dny dopředu se tady stav na testy.'' zavelel a já se s pokývnutím hlavy rozešel na ulici kde na mě čekal Uber.