5.

35 1 0
                                    

Chvíli jsem jen ležel v posteli a koukal jsem na strop a když jsem se probral z transu popadl jsem mobil a zavolal jsem Nancy jestli bych u ní mohl přespat.
Vyšlo to, Nancy mi zavolala Uber a ten mě odvezl před její dům.
S očima od slz a odřeným nosem jsem stál před dveřmi a rozklepanou rukou jsem zazvonil na zvonek.
Nancy mi otevřela dveře a pak svoji náruč do které jsem odevzdaně padl.
Odešli jsme spolu do obýváku kde jsem se posadil na gauč.
,,Co si dáš? Mam víno, kafe, limču, minerálku. Ale jak tě tak vidim tak víno by nebylo dost. Vydrž chvilku.'' Nancy odešla a já jsem se snažil dát trochu dohromady.
Nancy přinesla dřevěnou krabičku a kotel, pokusil jsem se o úsměv.
,,Vdova, domina, kush a nebo lemon?'' zeptala se a zatřásla na mě obočím.
,,Cokoli.'' odpověděl jsem s lačným úsměvem na tváři.
Po dvou kotlech, burritu, kilovém balení chipsů a velkém balení Nutelly jsem se cítil opravdu dobře.
,,Zítra má přijít k nám do studia redaktor časopisu pro kterej fotim.'' řekla a začala křičet do polštáře.
,,Klid, to se zvládne,'' utišil jsem ji.
,,kde je tu záchod?'' zeptal jsem se a Nancy mi rukou naznačila směr rovně a pak vlevo.
Vzal jsem si svůj batoh a odešel jsem do pokoje který mi Nancy připravila.

Demonic darling Kde žijí příběhy. Začni objevovat