,,Jayi, zlato. Rádi tě s Lisou vidíme.'' objala mě Nancy a upravila mi vlasy.
,,Tak, jak to vidíš dneska?'' zeptal jsem se a vyndal jsem z kapsy svoje vapo.
,,Vidím to na spolupráci s Lancem. Lanci? Pojď mezi nás.'' zvolala Nancy.
Lance byl kluk asi stejně starý jako já, byl vysoký, skoro až vychrtlý černovlásek s piercingem na spodním rtu. Své havraní vlasy nosil rozcuchané.
,,Jason, těší mě. Ale klidně mi říkej Jee.'' představil jsem se a s napřaženou rukou jsem se pousmál.
,,Čus. Ňákej Lance.'' z jeho hlasu byla cítit unavená ležérnost.
Nancy začala fotit a asi po pěti fotkách jsme změnili téma a celkovou povahu fotek.
Lance dostal umělé upíří zuby a já jsem obdržel tetování které vypadalo jako dírky po upířím kousnutí.
,,Lanci, rozepnout košili. Jee, uvolni se a natiskni se Lancovi do náruče.'' nakázala Nancy a já jsem znejistěl.
,,Neboj, nekousnu tě.'' uchechtl se Lance čímž tak nějak rozbil tu nepříjemnou atmosféru mezi námi.
,,Lanci.'' ozval se ženský hlas který upozornil na piercing v jeho rtu a na jeho přírodní barvu očí.
Lance skoro až hlasitě loupnul očima a nasadil si kontaktní čočky v barvě inkoustu a odstranil ze rtu ten svůj malý doplněk.
,,Jee, tady. Na uvolnění. Kopni to do sebe naráz. Pak to líp funguje.'' řekla Nancy a podala mi panáka s neznámou tekutinou.
Otočil jsem to do sebe a zatřásl jsem hlavou.
Za chvíli jsem se opravdu cítil vláčný a uvolněný.
Lance si nastříkal vodu ze spreje na kytky na vlasy a prudce si je rozcuchal.
,,Jee, triko dolů.'' zavelela Nancy a já jsem začal panikařit.
,,Nan, já nemůžu.'' obořil jsem se, protože jsem nechtěl aby viděli následky mých těžkých časů.
,,Jayi, klid. Je to v pohodě, neboj se.'' ujistila mě Nancy.
,,Tak jo...'' nadechl jsem se a stáhl jsem mikinu a poté i tílko.
,,Jee, proč?'' zeptala se Nancy, skoro v slzách.
Objali jsme se a Nancy mi dala pusu na čelo.
,,Myslíš, že to zvládneš?'' zeptala se Nancy schovívavě.
,,Jo. Klídek.'' pousmál jsem se a nastavil jsem Lancovi krk.
Při odchodu jsem Nancy ještě jednou ujistil, že jsem v pohodě a po obědě v pizzerii jsem odešel do hotelu.