EXTRA RAYA 1

720 28 10
                                    


WARNING !

SHOUNEN-AI

⚠ BOY X BOY ⚠

RULI SCENE ⚠

⚠ RATE T ⚠

YAOI

TAK SUKA ? ANDA DIALU-ALUKAN UNTUK BEREDAR DARI SINI YE. 💁































Kesemua ejen² sedang berehat di arena selepas menjalankan misi menumpaskan sekumpulan penjahat di cyberaya itu.

Rudy asyik melihat ali yang seronok berbual dengan yang lain. Kemudian dia baru teringat sesuatu.

Rudy pergi ke arah ali lalu menarik tangannya ke tempat yang tersorok sedikit.

Zass dan jet hanya memandang pelik ke arah mereka berdua itu.

"Eh eh rudy , kau nak bawak aku pergi mana ni siap main tarik² lagi ?" Tanya ali sambil kakinya terpaksa mengikut rentak hala tuju si rudy.

"Ikut jelah. Aku nak bawak pergi ke tempat special." Kata rudy sambil smirk ke arah ali.

Ali yang melihat smirk rudy hanya hairan.

Rudy hanya menarik sahaja tangan ali sehingga tiba di hadapan pintu yang bertanda 'rudy & ali'.

"Eh ? Ni bukan bilik kita ke ? Nak buat apa kat sini ? Kata pergi tempat special ?" Ali semakin hairan melihat rudy hanya kerana ingin ke dorm mereka sahaja.

"Haa , kat dalam ni ada tempat special. Sabar ye." Kata rudy smirk sambil memulas tombol pintu itu.

Sebaik ali masuk ke dalam bilik itu , dia hanya memandang rudy kosong.

"Apa ?" Rudy hairan melihat ali yang tiba-tiba memandangnya.

"Mana special ? Sama je keadaan bilik ni ?" Tanya ali meminta kepastian.

"Ohh. Tuuu~" Ujar rudy sambil jarinya di tunjukkan ke arah katil.

"Katil ? Tak special pon. Nak kate kau tukar baru pun tak. Sama je aku tengok." Haihh ali ni.. Innocent sangat 😹

"Haa , jom naik atas katil tu." Rudy menarik tangan ali lagi sekali manakala ali hanya mengikut sahaja.

Mereka berdua hanya duduk di birai katil untuk permulaan.

"Masa bulan puasa haritu , kau suka cabar aku. Kau suka cabar nafsu aku kan. Kau kata tak takut la , ape lah , haa sekarang ni... Kau akan jadi milik aku." Rudy sengaja berbisik dengan nada menggoda di telinga ali untuk membangkitkan keghairahan ali.

"Ru..rudyy... Ape ni.. Bisik² kat telinga aku.. Gelii tau takk.. Kauu nak.. buat apa nii.. ?" Ali semakin gugup.

"Tak buat apa , cuma nak tuntut janji aku je. Hehehehe...." Rudy tanpa membuang masa terus mencium mulut ali dan membaringkan ali.

"Ehh ru..rudy... Ummmphhhmmm... Ummphhh..." Ali terkejut dengan tindakan rudy kemudian membalas ciuman rudy itu.

Mereka berciuman dengan lamanya sehingga air liur meleleh di sudut pipi ali.

Ali semakin kekurangan oksigen terus menolak² lembut dada rudy.

Rudy terpaksa melepaskan ciuman itu dengan tak relanya.

"Hahhh.. Hahh... Rudy.. Ak..aku memain je haritu.. Hehehe... Jangan la buat ganas². Nanti aku tak boleh nak jalan nanti."

"Ahh takde². Sebulan tau aku tahan. Harini aku mesti tuntut balik semua tu sekali pakej kau menggoda aku haritu."

Rudy perlahan-lahan memasukkan tangannya ke dalam baju ali untuk mencari sesuatu yang menarik.

"Ahh rudy.. Jangann situ... Ahhh.. Emphhh..." Ali mendesah kerana itu adalah titik kelemahannya.

"Hehhh 😏"

_____________________________

"Aduhh.. Sakitnya pinggang aku." Ali yang baru terjaga dari tidurnya dan hendak bangun tiba-tiba rasa sakit.

"Rudyy... Aku rasa aku tak boleh nak bangun la.. Sakit sini." Kata ali sambil tangannya di tunjukkan ke bahagian bawahnya itu.

"Alololo kesian~ tu lah.. Kau comel sangat. Geram aku tau." Kata rudy sambil tersengih ke arah ali.

"Ish kau ni !" Ali hanya blush apabila rudy berkata begitu.

"Jom kita mandi sesama nak. Meh aku dukung kau."

Tanpa sempat ali nak menolak , rudy dengan pantas mendukung ali secara bridal style.

"Kau jangan buat lagi eh masa mandi nanti. Silap² sebulan aku tak boleh nak berjalan. Nanti orang lain syak pape pulak." Ali sempat memberikan amaran kepada rudy.

"Tengok lah kalau aku boleh tahan. Hahahah..." Rudy hanya mengendahkan sahaja amaran ali.

"Ishh kau niii... !" Ali memukul manja bahu rudy sambil blush menahan malu.

Mereka pon mandi bersama-sama.

Author taktau la diorang buat lagi ke tak masa mandi tu. Hahaha...

The end scene ruli.

Part ni kena bertapis sikit sebab story ni memang untuk under 17.

Sesuai untuk pembaca 12+ .

Btw , okey ke chapter kali ni ? Hahaha... Sorry la kalau hambar.

Otak tetiba blank mase nak buat cite ni 😹

Haa , nanti author buat scene FangBoy pulak ye.

Jangan lupa vote & komen tau.

👋👋👋👋

[C] Ramadhan Short Story  [EA / BBB] 2018Where stories live. Discover now