Minggu lepas, team boboiboy cadang untuk pergi berkhemah di hutan pulau rintis.
Mereka bertolak ke sana 2 hari lepas.
Pagi tadi yang muslim berjaga untuk sahur.
Fang yang terjaga pada pukul 4 pagi terus kejutkan kawan muslimnya untuk sahur.
Mula-mula dia kejutkan boboiboy tapi dia tak bangun.
Lepas tu, dia kejutkan yaya.
Kemudian dia balik ke tempat boboiboy tidur tadi untuk kejutkan dengan cara yang paling jahat.
"Jari bayang!"
Fang geletek perut boboiboy dengan kasar.
"Uhh haha urghhh AHAHAHAHAHAHAH FANG STOP FANG HAHAHAHA DAH DAH AKU DAH BANGUN DAH HAHAHAHA !!!"
Boboiboy terus terjaga dari tidurnya dan terus menatap mata fang dengan tajam.
"Ingat aku takut ke kau tengok aku macam tu ?"
"Tak reti nak kejut elok² ke ?"
"Aku dah kejut dengan banyak cara dah tapi kau yang tak bangun." Selamba fang jawab.
"Apa yang banyak tu ?" Soal boboiboy.
"Masukkan lipas dalam baju , sumbat biskut yaya dalam mulut kau...." Kata² fang terhenti sebab boboiboy tengok dia macam nak makan dia.
"TA..TAKK GUNA KAU FANG !! KAU SUMBAT BISKUT YAYA DALAM MULUT AKU ?!!"
"haah. Kenapa ? Suka ?" fang smirk dan itu membuatkan boboiboy lagi geram kat dia.
Tiba²...
"FANG !! LAMA LAGI KE NAK KEJUTKAN BOBOIBOY KAU TU ? KALAU DIA TAK BANGUN JUGAK , KAU ANGKAT JE DIA LETAK KAT SUNGAI. HAHAHAHAHA " Yaya melaung dari jauh sambil evil laugh.
Fang tepuk dahi sebab terkantoi rahsia. Boboiboy memerah muka menahan marah.
The end.
YOU ARE READING
[C] Ramadhan Short Story [EA / BBB] 2018
KurzgeschichtenJom kita saksikan telatah mereka dalam menyambut bulan ramadhan al-mubarak. just keep reading...