İZMİR

523 47 94
                                    

Merhaba EcTol severler❤️ Bu bölümü mrskaragul 'a ithaf ediyorum. Bol bol vote ve yorum yapmayı sakın unutmayın! 💋💋💋

°Tolga'nın ağzından°

Gözlerimi açtığımda saat öğlen 3'tü. Hayvan gibi uyumuşutum. Gece Ecrin'i düşünmekten uyuyamadığım için sabah uykuya dalmıştım.

Yatağımdan kalkıp banyoya girdikten sonra üzerimi değişip aşağı iniyorum.

Tolga:günaydın

Sibel:günaydın oğlum

Tolga :herkes nerde?

Sibel:Gencay demin çıktı. Berfin de odasından çıkmıyor.

Tolga:diğerleri peki?

Sibel:onlar sabah erkenden çıktılar

Tolga:nereye?

Sibel:İzmir'e döndüler.

Tolga:NE?! Nasıl? Gittiler mi yani?

Sibel:evet maalesef...

Tolga:anne beni niye uyandırmadın?

Sibel:Güneş 'boş ver uyandırma çocuğu' dedi ama Ecrin senin yanına gelmişti. Vedalaşmadı mı seninle?

Tolga:hayır. Haberim bile yok. Offf!

Sibel:Berfin de Ecrin gittiğinde beri odasından çıkmıyor. Oflayıp pufluyor. Çok seviyordu Ecrin'i. N'oldu bilmiyorum ama aniden gitme kararı aldılar. Çoktan İzmir'e varmışlardır herhalde...

Sinirden ne yapacağımı bilmez bir şekilde odama çıkıp volta atmaya başlıyorum.

Nasıl gide bildi? Niye? Evet onu çok üzmüştüm ama... Aması maması yoktu işte! Kız haklıydı...

Ne yapacaktım şimdi ben?

°Ecrin'in ağzından°

Tolga'nın odasına girdiğimde uyuduğunu görüyorum. Bu benim için daha iyiydi. Çünkü vedalaşmayı hiç sevmezdim. Beceremezdim de zaten...

Hem bu yatakta masum masum yatan sanki hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi görünen adama çok kırgındım.

Yatağa yaklaşıp yere dizlerimi koyarak onu izlemeye başlıyorum.

Öküzdü, ayıydı, camıştı ama yüzü çok güzeldi... (Burdan Hakan Akkaya'ya selam👋)

Yüzüne bir süre baktıktan sonra yaklaşarak yanağına öpücük konduruyorum. Anında burnuma o güzel kokusu geliyor. Bu çocuk hangi parfümü kullanıyordu acaba?

Neyse fazla uzatmadan saçını da biraz okşadıktan sonra yerden kalkarak kapıya doğru ilerliyorum. Bir kez daha baktıktan sonra kapıyı açıp dışarı çıkıyorum...

°°°°°°°°°°

İzmir'e vardığımızda İzmir'in o temiz kokusunu içime çekiyorum. Çok fazla olmamıştı gideli ama yine de çok özlemiştim burayı, arkadaşlarımı...

Zaten 1hafta sonra üniversite sınavım vardı. Onun için İzmir'e gelicektim. Ama eğer şu an Tolga'ya kırgın olmasaydım sınavdan sonra geri dönecektim. Ama artık bu mümkün değildi...

Eve girip biraz dinlendikten sonra en yakın arkadaşım Su'yu arıyorum. Su çok deli dolu bir kızdı. Çok çılgındı. Benim tam tersimdi. Nasıl anlaşıyoruz bilmiyorum ama o benim en yakın arkadaşımdı. İstanbul'a gittiğimden beri sadece whatsapp'da konuşmuştuk. Haliyle hiç bir şeyden (yani Tolga'dan!) haberi yoktu.

ECRİN(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin