"Bu bebeğin adı Molly. Vakti geldiğinde onu ormandaki kuleye götürmeniz gerekiyor.Ayrıca vakti geleseye kadar ona bakmanız gerekiyor."
Kızlar birbirine garip bir şekilde bakıyordu. "Ne saçmalıyor bu not? Porselen bir bebeğe mi bakacağız?" Wendy konuşurken bebeği işaret ediyordu.
"Bu bir şakaysa, bu şaka yapanı bulursam elimden sağ çıkamaz." Joy oldukça sinirlenmişti. "Joy, lütfen sakinleş. Bu getiren kişiyi bulalım desek işimiz zor. Polise gitsek, onlara notu gösterirsek bize gülerler."
"Irene haklı. Bu olayı kendimiz çözmemiz lazım."
"Kendimiz nasıl çözeceğiz Seulgi? Dedektif değiliz,polis değiliz." Kızlar iyice tedirgin olmaya başlamışlardı.
"Bir şekilde halletmemiz,Yeri. Notun dedigini yapalım. Bu bebek Molly'e bakalım.Vakti geldiğinde dediği kuleye götürelim." Joy ayağa kalktı. Kızlar ona bakıyordu. "Saçmalama Seulgi! Sadece bir oyuncak bebek! Ona mı bakalım? Sanki bir bebek gibi besleyecek miyiz? Ayrıca vakti geleseye kadar bakmak niye? Hangi vakit? Bir hafta,bir ay,bir yıl? Elimizde bir tarih bile yok. Ormandaki kule? Kızlar hangi ormanda kule var? Peri masallarında oluyor, o kuleler." Joy saçlarını karıştırdı. "O bebeği atalım." Seulgi'nin kucağındaki bebeği işaret etti. Kızlar itiraz bile edemiyordu. Çünkü Joy'u haklı buluyorlardı. Wendy yerdeki kutuyu aldı.
"Joy'a hak veriyorum. Seulgi, bebeği ve notu kutunun içine koy. Kapının önüne bırakalım. Sabah olduğunda atalım." Kızlar başıyla onayladı. Seulgi bebeği ve notu kutunun içine koydu. Ardından ayağa kalkıp kapıya gitti. Ardından kapıyı açıp kutuyu yere bıraktı ve kapıyı kapatıp kilitledi.
Geri döndüğünde kızlar hâlâ gergindi. "Bebek beni korkutuyor. Evet,sadece bir bebek ama içimde kötü bir his var. Sonuçta ormana giden birileri değiliz. Belki kule vardır." Joy, Yeri'nin yanına oturmuş, Yeri'nin saçını karıştırdı. "Dediğin gibi sadece bir bebek. Bir şey olmayacak. Yarın sabah o bebeği atacağız ve işimiz bitecek. Ayrıca ormanda kule olsa bilirdik." Diğer kızlar başıyla onayladı.
"O bebeği kim neden bıraksın ki? Bebeğin bir ismi de olduğuna göre başka birine ait olmalı. Ayrıca niye biz?"
"Bilmiyorum, Wendy. Bu oldukça garip bir olay ama birisi bize şaka yapıyor da olabilir."
"Irene,Wendy. Bebeği atacağız. Bunları düşünmenize gerek yok. Seulgi dediği araştırmamızı gerektiren bir şey yok. Bu olay zaten fazlasıyla gerdi,bizi. Film gecesini unutalım ve iyi bir uyku çekelim."
"Joy, haklı kızlar." Yeri ve Joy ayağa kalktılar. "İyi geceler,kızlar."
"İyi geceler." Ardından diğerleri de ayağa kalkıp odalarına gittiler. Kızlar ayağa kalktığında fırtına başladı ve bu iyiye işaret değildi.
&
Bölüm, önceki bölümde olduğu gibi kutunun geldiği zamanda geçti. Bunu belirtmek istedim~
Görüşlerinizi bekliyorum~♡
Ayrıca buraya bir FMV bırakıyorum~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doll ; Red Velvet
FantasiHer şey o gün, o kutu ve o bebek ile başlamıştı. Tabii onlar büyük bir hata yaptıklarının farkında değillerdi. Kitap kapağı @acizay tarafından yapılmıştır. [170618 - 210818] [210718] ~ #15