Yeni Okul

410 9 0
                                    

"Mine! Kalk hadi kızım,daha ilk günden geç kalıcaksın! Minee! Kime diyorum ben!!"

"Gitmesem olmaz mı yaa? Hem ben burayı hiç sevmedim! Okulu da seviceğimi pek düşünmüyorum."dedim gözlerim zar zor açarak.

"Daha önce bunları konuşmuştuk Mine!"

Her zaman dediği gibi 'Daha önce bunları konuşmuştuk Minee.'Ama kimse bana fikrimi sormadı.Orda olan hayatımı,arkadaşlarımı bırakmak zorunda kaldım ben.Her zaman ki gibi kimsenin umrunda değil tabi.

"Hadi üstünü değiştirip aşağıya gel hemen,Serdar'la seni bekliyoruz."

Beni bekliyorlarmış bi de.Hıhı tabi.Annemin sürekli bahsettiği,dilinden düşürmediği Serdar ise benim üvey babam. Evet.Babam ben küçükken öldüğü için (tabi birde bizi terketmesi var),annem daha sonra Serdar'la evlendi.Benim iyiliğim içinmiş.Açıkçası ilk günden beri pek sevdiğim söylenemz.

Annem odadan çıktıktan sonra banyoya geçtim.Aynaya bakıp olanları düşündüm: hayatımı,arkadaşlarımı,ve en yakın arkadaşımla aynı okulda olamayacağımızı.Sinem'le kardeş gibiydik.Sürekli eğlenirdik,gülerdik ve hiç birşeyi umursamazdık.Şimdiyse o olmadan yeni bir okula başlayacağım.Şaka gibi..

Yüzümü yıkadıktan sonra okul kıyafetlerimi geçirdim üstüme.Saçımı at kuyruğu yaptım.Okula giderken makyaj  yapmayı sevmediğim için sadece rimel sürmüştüm.

Aşağıya indim.Kahvaltı etmeyeceğimi söyleyip çıkacakken annemin birden 'Seni bugün Serdar bırakıcak' demesiyle olduğum yerde kaldım.Hadi ama 17 yaşındayım ve okula tek başıma gidebilirim.

Sesimi çıkarmadan arabaya bindim.Okula gidene kadar hiç birsey konuşmamıştık.

Aslında ara sıra eğlencelidir beni güldürür Serdar Abi.Ama İstanbul'a geldiğimizden beri aramız baya bozulmuştu.

Arabadan tam iinicekken'Çıkışta beni ara seni gelip alırım' dediğinde itiraz edip kendim gitmek istediğimi söylemiştim.O da fazla ısrar etmedi,'peki'  diyerek okulun yakınındaki taksi durağını tarif etti.Neyse ki eve kendim gidicektim.

Şimdiki işim müdürün odasını bulup sınıfımı öğrenmekti.Okula girdiğimde girişteki kızlara müdürün odasını sorduğumda sol tarafta olduğunu öğrendim.Kapıyı çalıp içeri girdiğimde müdür yanındaki öğrenciyle hararetli bir sekilde konuşuyordu.Çocuğa pek bakmak istemesemde gözleri dikkatimi cekmişti doğrusu.Gerçekten etkileyiciydi.

"Rahatsız ettiğim için özür dilerim.Sınıfımı öğrenmek için gelmiştim,okula yeni geldim de.."dediğimde utandığımı fark ettim.

"Sen Serdar'ın bahsettiği kız olmalısın?" dediğinde evet diyerek onayladım.Yanındaki çocuğa dışarı çıkmasını söyler gibi baktığında çocuk anlayıp çıkmıstı.

"Evet,bir bakalım.Adın neydi kızım?"

"Mine.Mine Yalçın hocam."

Multimedia: Mine

 Devamı yakında gelicek arkadaslar :**

Sende GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin