"Evet bir bakalım.Adın neydi kızım?"
"Mine.Mine Yalçın hocam."
"11/D'desin kızım." dediTeşekkür ederek odasından çıktım ve sınıfımı aramaya başladım.Çok büyük bir okul değildi ama anlaşılan kalabalıktı.
Sonunda sınıfımı buldum,2.kattaymış.Aslında bulmam pekte kolay olmadı.Sınıfa girdiğimde gözüme kestirdiğim bir yere geçip oturdum ve telefonumla oynamaya başladım.Sıramın yanına gelen gelen kızı sonradan farkedip baktığımda bana:
"Merhaba,ben Zeynep benim yanıma oturmuşsun."dedi gülümseyerek.
"Bende Mine,memnun oldum." dedim aynı şekilde gülümseyerek.
Artık burada okuyacağıma göre bir kaç arkadaş edinsem fena olmaz diye düşündüm.Zeynep'le konuşmaya başladığımızda iyi biri olduğunu anladım.Zeynep bana bişey daha sorucağı anda hoca sınıfa girdi(Anladığım kadarıyla sınıf öğretmenimiz).Herkes oturduktan sonra gözü sınıfta dolaşırken bana takıldıç
"Sen yeni gelen öğrenci olmalısın."dedi adını sonradan öğrendiğim Nilgün Hoca.
Gülümseyerek kafamı 'evet' salladım.Kendimi tanıtmamı istediğinde,en sıkıcı bölümlerin başlayacağını anladım.
"Adım Mine.Mine Yalçın.İzmir'den geliyorum." deyip geçiştirdim.
Sonunda bitmek bilmeyen bitmişti.'Bir okul bu kadar sıkıcı olamaz.''diye mırıldanırken Zeynep beni duymuş olucak ki 'Daha yeni başlıyor.' dedi gülerek.Sevindim.Gerçekten bu kadar sıkıcı bir okul olamaz diye düşünürken birden Zeynep'in:
"Hadi dısarı çıkalım.Seni bizimkilerle tanıştırıcam." demesiyle kendimi onun peşinde sürükleniyorken buldum.Bahçeye çıktığımızda kızlı erkekli bi grubun yanına gittik,eski okulumdaki gibi..
Sahi Sinem ne yapıyodur acaba diye iç geçirdim.Özledim şapşalıı.
Müdürün odasında gördüğüm çocuğu tekrar görünce öylece kaldım.Daha sonra Zeynep'in beni dürtmesiyle kendime geldim.Sırayla tanıştırmaya başladı gruptakilerle beni
"Bu Cem.Gruptaki en komik kişidir."dedi.Cem de bunun üstüne elini uzatarak gülümsedi.
"Bu da Emre.Grubun çapkını diyebiliriz,her zaman yanında bir kız mutlaka vardır.Bilirsin işte." dedi gülerek.Emre Zeynep'e kızgın bir bakış atarak bana dödü.'Merhaba' dedi sadece.
"Gülçin grubumuzun en dikkat çekeni diyebiliriz,güzelliği ve fiziğiyle tabi."demesiyle gözüm Emre'nin yanında oturan kıza kaydı.Gerçekten güzeldi,fiziği de iyiydi.O da gülümsedi,karşılığında bende gülümsedim tabii.Zeynep,Gülçin'in yanında oturan kızı tanıtmadan kız birden bana sarıldı.
"Ay çok mutluyum.Grubumuza br tane daha kız eklendi.Süpeer çok sevindiiim!Bu arada bende Gizem."
"Memnun oldum."demekle yetindim.
"Nedense ben hiç sevinmedim.Ayrıca gruba başka birinin katılabileceğini sanmıyorum." diyerek masadan kalktı,müdürün yanında gördüğüm çocuk.Yüzüm düşmüştü.
"Boşver,takma.Müdür azarladığı için biraz sinirli Ozan.Siniri geçince gelir merak etme."dedi Zeynep teselli ederk.Adı Ozan'mış..
Zeynep hala masadakileri tanıtmaya devam ediyordu.
"Bak bu Murat.Çok iyi kavga eder.Bu da Emir,iyi bir arkadaşımızdır tabi sinirli olmadığı zamanlarda." diyerek dil çıkardı Zeynep.Ardından devam etti.
"Bizimle aynı sınıfta görmüşsündür zaten.Biraz da inatçıdır,hatta en inatçımız." dediğinde gülümsemek zorunda hissettim kendimi.
"Bir süre isimlerinizi karıştıracağım sanırım." dedim gülerek.