Și din tufiș iese un vampir. Cum a apărut eu eram in poziție de atac.
Acesta incepe sa mârâie la mine și eu incerc sa-l atac, dar mi-a prins mana când voiam să ii dau un pumn.
-Ce cauți aici?? *mă întreabă cu o voce groasă*
-De ce ți-aș zice??
-SPUNE!!!
-Abea m-am mutat aici și am vrut să mai explorez zona.... scuze daca te-am întrerupt din masa *zic eu vinovată și indiferentă*
-Asta nu e teritoriul tau!
-Defapt chiar este
-Si te aștepți să cred asta?? *Și începe sa rada isteric*.
-Da... *zic eu deja enervată*
Mă dau 2 pași în spate să îl pot vedea mai bine, trăsăturile. Era drăguț, avea părul brunet cu șuvițe albastre și ochii de un verde smarald, era înalt, cam 1,89 și avea mușchii săi mari, care cu siguranță putea intimida orice persoană.
Când mă uit în ochii lui observ: furie trădare, iubire, frica...
Atunci când din greșeală m-am întors spre un copac din jur, a văzut semnul lunii și a îngenuncheat.
-Imi pare rău, nu am știut...Majestate.
-Te iert, cu condiția să îmi raspunzi la câteva întrebări.
-Desigur....
- Cum te cheamă?
-Quill
-Spunemi Alessia sau pt prieteni Ale, sa nu îți fie frica de mine.
-Ok
-De ai o familie?
-Nu... *Spune trist*
-Perfect, atunci vei veni cu mn și vei sta cu familia mea. Și bun venit in haita mea.
-Multulesc mult Alessia, dacă tu nu erai, cred că eram mort până acum.
-Cuplacere....
Am ajuns acasă i-am arătat camera lui și după am coborât jos să îl prezintă.
Mirata am fost când ceilalți nu au comentat.
-Quill, hai la mall să îți luăm niște haine *spun eu in timp ce mă încalț*
-Acum...
-Haide, pa tata, pa Issac, pa Erika, ne vedem mai târziu..
Am ajuns la mall. După 3 ore de cumpărături i-am luat lui Quill bluze, blugi, maieuri, lenjerie, pantofi, jeci și un telefon. După ce am terminat am văzut o rochiță drăguță, in vitrina unui magazin. Era turcoaz, până la genunchi și după continua cu o palmă de material alb.
Avea un decolteu generos, dar totuși cuminte și era strâmtă până la buric, după cădea ușor în jos că o cascada.
(Am uitat sa va spun că înainte să venim aici, in New York, mi-am luat carnetul de șofer)
Am urcat în mașina mea, un Audi A4 ( nu mă pricep la mașini) și am pornit spre casă.
L-am lăsat le Quill sa și le aranjeze in dulap iar eu m-am dus in camera mea.
.
.
.
.
.
.
La medie este Quill
CITEȘTI
Suflete Predestinate
Werewolf23 septembrie- 12 in #supranatural Alissia este cel mai puternic varcolac. Ea este fiica lunii, dar si alphaul suprem. Intruchiparea binelui. Aiden sufletul pereche al Alissiei. Este fiul soarlui si este al 2 cel ma puternic alpha. Intruchiparea rau...