Capitolul 11

270 13 0
                                    

Acolo erau: Quill, pe jos cu buza sparta și Aiden peste el dandui pumni.

-CE SE ÎNTÂMPLĂ AICI!!! zic cu vocea mea de alpha.
Toți se opresc din ceea ce făceau și mă priveau, inclusiv Aiden.

-AM ÎNTREBAT CEVA, și când zic ceva primesc...
Quill se ridică mă ia de mână și mă duce in spatele școlii:

-Azi, când am venit la școală, te așteptam, dar a venit boul ăla și a început să mă bată.

-Ok am înțeles, dar tu nu ești bine, vino. "Zic și îl duc la cabinet, unde doamna nu era, așa că am început să îl pansez. Dupa ce am terminat i-am zis". Eu mă duc la ore că deja s-a sunat, iar tu rămâi aici sa te odihnești.

-Bine, ne vedem la cantină. "Spune și mă ia în brațe"
Am ieșit din cabinet și m-am dus la dulap să îmi iau caietul și cartea și am început să merg spre laboratorul de chimie.

Am intrat in clasă și am zis:
-Scuzati-ma că am întârziat, dar a trebuit să am grijă de un elev care a fost lovit, fiindcă doamna asistentă nu era în cabinet.
-Ok, nu-i nimic...

Mi-am îndreptat privirea spre locuri, și am zărit că singurul liber e langa Aiden in spatele clasei. M-am așezat, și simțeam cum privirea lui arzătoare e pe mine.

La jumătatea orei, își pune mana pe coapsa mea, mângâind o ușor.
Lupoaica mea tremura sub atingerea lui, dar eu nu îl băgăm în seamă. Cum s-a sunat am și ieșit pe ușă și m-am lovit de o fată roșcată.

-Imi pare rau.... . "Zic eu"
-Maria, și nu-i nimic...
-Alissia...
-Frumos nume
-Mersi și al tău. Ești vampir?
-Da, din păcate...
-TREBUIE SA ITI FAC CUNOSTINTA CU CINEVA!!😋😋
-Cu cine?
-Quill..
-Dar nu e iubitul tau??
-Quill?? Nici vorbă suntem doar prieteni.
-Ok, hai la cantină.
-Bine..

Ne-am așezat la masă și îl văd pe Quill cum intră, și i-am făcut semn să vina in coace.

-Maria..Quill. Quill..Maria
Aceștia se uită în ochii celuilalt pentru un minut și văd ca o raza mov le-a trecut prin privire.
-Nu îmi vine să cred, sunteți aleși.... "Zic chiuind atât de tare in cat toată lumea și-a întrebat privirea spre mine, inclusiv Aiden cu o privire super geloasă"
Dar după îl văd cum se săruta cu curva aia....

Îmi îndrept atenția spre micul cuplu care încă era blocat, așa că m-am dus in spatele lor astfel încât le-am împins capetele cu mâinile că să se sărute. Bine am facut.
-Felicitari!! Va sta foarte bine împreună...Sper să am nepoței, cat de curând. "Zic, și Maria înroșește"

Am fost întrerupți de o mana care se așezase la mine pe umăr...

Cine credeți că este?
Va place noul cuplu, cine credeți că va fi următorul, scrieți in comentarii...(P.S. ajutațiva de capitolul cu personaje)
Va place capitolul, daca da nu uita de un like...
500 cuvinte

Suflete PredestinateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum