Azi e prima zi la noul liceu, sper că va fi bine!
Mă dau jos din pat îmi fac rutina și merg spre dulap să îmi aleg (4)Dupaia cobor jos (că nu sus😅😂) și îi găsesc pe tata, Isaac și Erika.
-Erika, hai la școală că întârziem*zic in timp ce îmi iau cafeaua*
-Acum, pa Isaac, la revedere domnule White.
-Pa! *Zic băieții in in cor*
Urc în mașina mea frumoasa, alaturi de Erika.Cand am parcat mașina în parcare cu un drift perfect, deja toți erau cu ochii pe mașină. Mai întâi iese Erika și toți nu mai scot niciun cuvand, când ies eu toți erau cu gura căscată. I-am simțit pe toți: vârcolaci, vampiri, spiriduși, zane, demoni, hibrizi etc.
Am pășit încrezătoare până ce am ajuns in biroul dn director.
-Buna ziua domnișoară White, Stewart.
-Buna ziua! *Eu*
-Buna ziua! *Erika*
-Este o onoare să vă am că eleve sper că vă veți simți bine la liceul nostru. Uitați cheile, cifrul de la dulap și orarul, cărțile sunt in dulapuri.
-Multumim! O zi bună! *zicem ambele*
-Pa fetelor.Ieșim din birou și ne îndreptăm spre dulapuri, ce bine că le avem unu langa celălalt. Mă uit pe orar la fel și Erika și se pare că suntem în aceeași clasă, acum având Sport:Lupte. Hey ne îndreptăm spre teren și intrăm în vestiare sa ne schimbam.
Erika: 6Eu: 2
Intrăm pe teren și toți își mută privirile spre mine și salivau, dar un mârâit ia făcut să se întoarcă la treburile lor.
M: Alissia e aici îl simt, in sfârșit e aici!
E: Moon ce ai? Cine e aici?
M: Sufletul nostru pereche !
E: Sper că nu e iarăși o glumă că cea că vânzătorul era sufletul nostru pereche.
M: Nu e nici o farsă el este.Îmi întorc capul spre acel mârâit și văd un grup cu 3 băieți și patru fete.
Dintre toți 2 mi-au atras atenția, cel mai musculos și o fata (curva).
EL ESTE!!Aud un fluier și mă întorc spre domnu profesor care este...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mai da
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Încă puțin.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Este..Qill. Vine spre mine și îi sar in brațe.
-De ce nu mai anunțat că vi?
-Eh, voiam să îți fac o surp..*întrerupt de un mârâit și pe cineva care îl smulge de la mn din brațe...
.
.
.
Sper sa mă iertați că nu am mai postat dar n-am avut când...
Va rog să îmi lăsați întrebări pentru Q&A și la capitolul asta și la cel precedent.
Sper că va plăcut. Pa......
CITEȘTI
Suflete Predestinate
Werewolf23 septembrie- 12 in #supranatural Alissia este cel mai puternic varcolac. Ea este fiica lunii, dar si alphaul suprem. Intruchiparea binelui. Aiden sufletul pereche al Alissiei. Este fiul soarlui si este al 2 cel ma puternic alpha. Intruchiparea rau...