Era...Issac care se tinea de mana cu Erika. Pareau un pic nelamuriti cu ce s-a itamplat, adk toata lumea se uitau ciudat la masa noastra, iar iubaretii erau cei mai confuzi deoarece la masa noastra e asaezata o persoana nescuta lor..
-Hei copii, vreau sa va prezint noul cuplu din grup, luati loc va rog...
-Cine e acest cuplu... Si de ce este un alt vampir la masa noastra?? *Issac*
-Erika, Issac..Ea este Maria, aleasa lui Quill..sper sa va intelegeti bine cu ea, e foarte de treaba fata.
-Imi pare bine de cunostinta...*zice Erika, cand a sarit pe Maria si a imbratisato*
-Si mie...
-Ce-ai facut mai, Quill, ti-ai tras gagica.. *spune Issac ranjind, pe cand maria sa facut mai rosie decat o rosie*
-Hai mai, Issac nu fi rau.. *zic in timp ce ma alatur fetelor la imbratisare*
Dar am fost oprita de sonerie, care ne anunta ca e timpul pentru ora de biologie, botanica plantelor otravitoare pentru orice specie supranatural.... . Mi-am luat caietul, penarul si cartea din dulap si am pornit spre clasa. Ora a trecut foarte repede, si doamne ajuta ca nam avuto cu cei doi iubareti (stiti la cine ma refer...). M-am intalit cu gasca si am plecat spre casa, era noaptea de filme.
Dar I-am lasat pe cele doua cupluri singure si am plecat in padure... Ma jucam cu puterile mele: APA, FOC, AER si PAMANT. Pana am ajuns la un lac mare In care lumina lunii se reflecta. Am stat si m-am gandit, pana ce o lumina orbitoare apare.
Era mama.
-Mami!!
-Hei, scumpo.
-Ce faci tu aici?
-Am venit sa discut cu tine..
-Ok, spune
-Uite, Alissia, trebuie sa discuti cu sufletul tau pereche. Am discutat cu tatal lui si au probleme..Tu esti singura care ii mai poate ajuta..
-Nu te inteleg, I-am citit gandurile si am vazut ce voia sa faca cu mine, mama! N-am sa il accept, dupa ce a vrut..
-Te inteleg, scumpo! Dar daca nu ii ajutam, toata lumea va suferii chiar si oamenii nevinovati.
-Ok, o sa incerc...
Imediat, mama a disparut, iar de dupa un copac am vazut un lup negru cu reflexii rosii pe el si un soare la ochi. M-am dat un pic in spate, fiindumi frica, ca nu pot sa imi folosesc puterile nici sa ma transform ca o sa vada ca sunt fiica lunii si alphaul suprem...Stiu foarte bine ca era Aiden, asa ca I-am zis:
-Daca vrei sa vorbim, o facem fata in fata!! Acum daca se poate. *maraie*
Ma intorc la 90*, ca sa stau cu spatele pana se transforma si se schimba. I-am auzit oasele cum se schimbau, si o mana pe umarul meu s-a asezat.
-Intoarcete si uitate in ochii mei...*a zis usor si bland*
M-am intors, si totul parca era pe slowmotion, m-am uitat in ochii lui care se facusera de un mov stralucitor si simt niste buze moi si carnoase strivinduse timid cu ale mele. Mi-am bagat mainile in parul lui matasos si l-am tras mai aproape, iar el isi pune o mana dupa gatul meu si una pe mijloc. Era un sarut atat de profud si placut, as fi ramas acomo toata viata, daca nu aveam nevoie de oxigen. Ne desprindem usor, dar raman in bratele lui gandinduma ca nu mai vreau sa-i dau drumu in toata viata mea.
.
.
.
.
.
Hey, guys, scuze ca n-am mai postat, o sa incerc sa fiu mai activa
doua capitole pe saptamana...ce credeti ca se va intampla? Vor fi oare ei urmatorul cuplu care intra in gang? Veti vedea in capitolul urmator. Pupici la cei mici.
#602 cuvinte
CITEȘTI
Suflete Predestinate
Werewolf23 septembrie- 12 in #supranatural Alissia este cel mai puternic varcolac. Ea este fiica lunii, dar si alphaul suprem. Intruchiparea binelui. Aiden sufletul pereche al Alissiei. Este fiul soarlui si este al 2 cel ma puternic alpha. Intruchiparea rau...